Гарбуза Т. В. Організаційне забезпечення процесу професійної підго-товки майбутніх учителів іноземної мови у відкритому університеті великої британії

Актуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена нагальною потребою суспільства у впровадженні нових форм здобуття освіти, наданні всім бажаючим освітніх послуг на основі використання інформаційних технологій, задоволенні все більшою мірою зростаючих освітніх потреб споживачів знань. У даній статті розглядається структура процесу професійної підготовки вчителів іноземних мов в системі дистанційного навчання у Відкритому Університеті Великої Британії, ефективність його організаційного забезпечення. Автор описує складові процесу набуття статусу кваліфікованого вчителя іноземної мови у Великій Британії. Ключові слова: дистанційна освіта, професійна підготовка вчителів іноземних мов, Відкритий Університет, курс базової підготовки вчителів, сертифікат PGCE, статус кваліфікованого вчителя.

Актуальность материала, изложенного в статье, обусловлена насущной необходимостью общества во внедрении новых форм получения образования, предоставлении всем желающим образовательных услуг на основе использования информационных технологий, удовлетворении все большей мерой возрастающих образовательных потребностей потребителей знаний. В данной статье рассматривается структура процесса профессиональной подготовки учителей иностранных языков в системе дистанционного обучения в Открытом Университете Великобритании, эффективность его организационного обеспечения. Автор описывает составные процесса получения статуса квалифицированного учителя иностранного языка в Великобритании. Ключевые слова: дистанционное образование, профессиональная подготовка будущего учителя иностранного языка, Открытый Университет, курс базовой подготовки учителей, сертификат PGCE, статус квалифицированного учителя.

Actuality of the material contained in the article, is caused by the vital necessity of society in introduction of new forms of receipt of education, granting by everybody who wants to get educational services on the basis of the information technologies use, satisfaction everybody by the greater measure of increasing educational requirements of knowledge consumers. In given article the structure of process of professional foreign language teachers training in distance teaching system at Open University of Great Britain, efficiency of its organizational maintenance is considered. The author describes components of getting of the qualified foreign language teacher status process in Great Britain. Key words: distance education, professional foreign language teacher’s training, Open University, Initial Teacher Training Course, post-graduate certificate in education, Qualified Teacher Status.