Гущина Т. Ю. Смислові індикатори системи самоставлення в сту-дентському віці

Стаття присвячена проблемі смислової побудови системи самоставлення в студентські роки. Розглянуті вікові особливості побудови системи самоставлення. Проаналізовано вплив смислових координат соціальної ситуації розвитку в студентському віці  на побудову системи самоставлення. Визначено  смислові індикатори інтегральної спрямованості та  провідних структурних модальностей самоставлення. 
Ключові слова: самоставлення, соціальна ситуація розвитку, самоефективність, аутосимпатія, самоповага, самопристосування.

Статья посвящена проблеме смыслового строения системы самоотношения в студенческом возрасте. Рассмотрены возрастные особенности строения системы самоотношения. Проанализировано влияние смысловых координат социальной ситуации развития в студенческом возрасте на строение системы самоотношения. Выявлены смысловые индикаторы интегральной направленности и ведущих структурных модальностей самоотношения. 
Ключевые слова: самоотношение, социальная ситуация развития, самоеффективность, аутосимпатия, самоуважение,  самоприспособление.

The article is devoted to the problem of semantic structure of self-relation system in the student age. Age-specific features of the self-relation structure were examined. The semantic origin’s effect on the structure of self-relation of the student age social situation was analyzed.  Meaningful indicators of  integrating  direction and leading structural self-relation modalities were identified.
Key words: self-relation, social situation of development, selfefficiency, self-adaptation, self-esteem, self-sympathy.