Під час обстеження фізичного стану дитини в школі недооцінюються дослідження її стопи, оскільки є думка, що плоскостопість — це несерйозна хвороба й нею можна знехтувати. Проте плоскостопість негативно впливає не лише на опорно-рухову систему, а й на інші системи органів і стан організму в цілому. Тому наявність плоскостопості в дитини може віддзеркалювати загальний стан її здоров’я. Тому так важливо оволодіти методиками дослідження стопи дитини. У статті подано методики дослідження стопи, які легко впровадити в школі.
Ключові слова: стопа, функції стопи, плоскостопість, методики дослідження стопи, лікування плоскостопості, корекція плоскостопості.
При обследовании физического состояния ребенка в школе недооцениваются исследования ее стопы, потому что бытует мнение, что плоскостопие — это несерьезная болезнь и ею можно пренебречь. Однако плоскостопие негативно влияет не только на опорно-двигательную систему, но и на другие системы органов и состояние организма в целом. Поэтому наличие плоскостопия у ребенка может отражать общее состояние ее здоровья. Поэтому так важно овладеть методиками исследования стопы ребенка. В статье представлены методики исследования стопы, которые легко внедрить в школе.
Ключевые слова: стопа, функции стопы, плоскостопие, методики исследования стопы, лечение плоскостопия, коррекция плоскостопия.
In the survey of the physical condition child not research of their foot, because the believe the, that Flatfoot — this is not a disease. However Flatfoot bad affect not only on the skeleton and Muscles, but also on others system bodies and condition of the organism as a whole. Therefore, availability of Flatfoot in a child — mirror healthy of child. Therefore, methods of research of foot is important. In the article there are methods of research of foot in school.
Key words: foot, Flatfoot, methods of research of foot, Treatment Flatfoot, Curve Flatfoot.