Розглядаються аспекти розвитку здоров’язберігальної професійної компетентності педагогічних працівників упродовж навчально-виховного процесу та компетентнісний підхід до особистого здоров’я педагога у формуванні здоров’язбереження.
Ключові слова: професійна компетентність педагога, ключова компетентність – здоров’язберігальна, здоров’язберігальне освітнє середовище, особистісний компонент здоров’язберігальної компетентності.
Рассматриваются аспекты развития здоровьесберегающей профессиональной компетентности педагогических работников в ходе учебно-воспитательного процесса і компетентностный подход к личному здоров’ю педагога в формировании здоровьесохранения.
Ключевые слова: профессиональная компетентность педагога, ключевая компетентность – здоровьесберегающая, здоровьесберегающая образовательная среда, личностный компонент здоровьесберегающей компетентности.
The article deals with aspects of the development of teacher’s health-saving professional competence within the educational process and the competence-based approach to the teacher’s personal health in the formation of health saving.
Key words: the teacher’s professional competence, the key competence — health saving, the health-saving environment, the personal component of the health competence.