Розкриваються зміст, принципи організації навчання та модульна структура очно-дистанційного курсу для педагогів загальноосвітніх навчальних закладів «Використання Google-сервісів у методичній роботі вчителя». Курс апробовано у 2010 р. та впроваджено у систему підвищення кваліфікації педагогів Львівської області як один з можливих варіантів навчального модуля «Використання ІКТ в навчальному процесі» у кредитно-модульній системі підвищення кваліфікації педагогів області.
Ключові слова: післядипломне навчання, дистанційне навчання, Google-сервіси.
Раскрывается содержание, принципы организации обучения и модульная структура очно-дистанционного курса для педагогов общеобразовательных учебных заведений «Использование Google-сервисов в методической работы учителя». Курс опробован в 2010 г. и внедрен в систему повышения квалификации педагогов Львовской области на базе Львовского областного института последипломного педагогического образования как один из возможных вариантов модуля «Использование ИКТ в учебном процессе» в кредитно-модульной системе повышения квалификации педагогов области.
Ключевые слова: последипломное образование, дистанционное обучение Google-сервисы.
Reveals the content, the principles of learning process organization and the modular structure of the blended learning course for school teachers «Usage of Google-services in Teachers` Methodological Work». The course was approved in 2010 and it has been introduced into the teacher training system in Lviv region as one of the possible options of the learning module «Usage of ICT in Learning Process» in the regional credit based modular system of teacher training.
Key words: postgraduate education, blended learning, distance learning, Google-services.