Розглядаються компоненти, засоби створення, управління презентаційної діяльності навчального закладу, описано цикл маркетингового управління навчальним закладом; подано характеристики інструментів маркетингових досліджень.
Ключові слова: презентаційна діяльність, позиціонування, імідж навчального закладу, складові іміджу навчального заклад, маркетингові комунікації, цикл маркетингового управління, маркетингові дослідження, SWOT-аналіз, PEST-аналіз, SMART.
Рассматриваются компоненты, средства создания, управления презентационной деятельностью учебного заведения, описан цикл маркетингового управления учебным заведением; представлены характеристики инструментов маркетинговых исследований.
Ключевые слова: презентационная деятельность, позиционирование, имидж учебного заведения, составляющие имиджа учебного заведения маркетинговые коммуникации, цикл маркетингового управления, маркетинговые исследования, SWOT-анализ, PEST-анализ, SMART.
This article discusses the components, means of creating, managing, presentation of the school, described the cycle of marketing management of the institution, presents the characteristics of marketing research tools.
Key words: presentation work, positioning and image of the institution, the educational components of the image of the institution, marketing communications, marketing cycle management, market research, SWOT-analysis, PEST-analysis, SMART.