Статтю присвячено аналізу особливостей процесу формування іміджу страхового представника в контексті особистісного розвитку. Автор визначає психологічні проблеми на шляху взаємодії між страховими представниками та населенням країни.
Ключові слова: особистісний розвиток, страховий представник, складові формування іміджу, культура страхування життя.
Статья посвящена анализу особенностей процесса формирования имиджа страхового представителя в контексте личностного развития. Автор определяет психологические проблемы на пути взаимодействия между страховыми представителями и населением страны.
Ключевые слова: личностное развитие, страховой представитель, составляющие формирования имиджа, культура страхования.
The article analyzes the characteristics of the process of building the insurance agent's image in the context of personality development. The author defines the psychological problems arising during interaction between insurance representatives and the population of the country.
Key words: personality development, insurance agent, components of image building, insurance culture.