Узагальнюються теоретичні передумови для реалізації здоров’язберігальних технологій в школах. Розкривається експеримент з виховання культури здоров’я учнів в Сумській школі № 15 за науково-педагогічним проектом «Росток», метою якого є забезпечення інтегрованого підходу до формування в учнів здорового способу життя.
Ключові слова: зміцнення психічного здоров’я школярів, діагностика й корекція мотиваційної сфери учнів, безпеки життєдіяльності вихованців, школа сприяння здоров’ю.
Обобщаются теоретические предпосылки для реализации здоровьязберигающих технологий в школах. Раскрывается эксперимент по воспитанию культуры здоровья учащихся в Сумской школе № 15 по научно-педагогическому проекту «Росток», цель которого — обеспечить интегрированный подход к формированию у школьников здорового образа жизни.
Ключевые слова: укрепление психического здоровья школьников, диагностика и коррекция мотивационной сферы учащихся, безопасность жизнедеятельности воспитанников, школа содействия здоровью.
Summarizes the theoretical background for the implementation zdorov'yazberihalnyh technology in schools. Experiment reveals a culture of health education students in Sumy school number 15 for research and educational project "Sprout", whose goal is to provide an integrated approach to the development of students' healthy lifestyles.
Key words: promotion of mental health of schoolchildren, diagnosis and correction of pupils, life safety of students, school health promotion.