Гончарова Н.О. Розвивально-діалогічний потенціал лекції при викладанні історії у ВНЗ

Стаття присвячена актуальній проблемі сучасної освіти — пошуку факторів підвищення ефективності вузівської лекційної форми навчання. Увага акцентується на необхідності відходу від традиційного моноло-гічного викладу історичного матеріалу, переходу до реального спілкування лектора та студентської аудиторії.
Ключові слова: вузівська лекція, діалог, випереджальне вивчення, інформативність, проблемність. 

Статья посвящена актуальной проблеме современного образования — поиску путей повышения эффективности вузовской лекционной формы обучения. Внимание акцентируется на необходимости отхода от традиционного монологического изложения исторического материала, переходу к реальному общению лектора и студенческой аудитории.
Ключевые слова: вузовская лекция, диалог, опережающее обучение, информативность, проблемность.

A lecture is devoted the issue of the day of modern education - search of factors of increase of efficiency of institute of higher lecture form of teaching.  Attention is accented on the necessity of walking away from traditional monologue exposition of historical material, to passing to the real intercourse of lecturer and student audience. 
Key words: lecture, passing ahead study, problem, informing.