У статті розкриваються зміст та складові інтуїтивної моделі професіоналізму майбутнього психолога в системі післядипломної освіти. Визначено особливості особистісних факторів і соціально-економічних чинників професіоналізму психолога, проаналізовано праці сучасних учених, вітчизняний досвід щодо понятійно-терміно-логічного апарату означеної проблеми моделювання.
Ключові слова: модель моделювання, психологічна модель, інтуітивна модель, професійна діяльність, професіоналізм.
В статье раскрывается содержание и составляющие интуитивной модели профессионализма будущего психолога в системе последипломного образования. Определены особенности личностных и социально-экономических факторов профессионализма психолога, проанализированы работы современных ученых, отечественный опыт терминологического аппарата поднятой проблемы.
Ключевые слова: модель, моделирование, психологическая модель, интуитивная модель, профессиональная деятельности, профессионализм.
In the article maintenance and constituents of intuitiv model of professionalism of future psychologist opens up in the system of after education. The features of personality factors are certain and socially — ekonomik factors of professionalism of psychologist, labours of modern scientists are analysed, domestic experience in relation to the terms vehicle of the noted problem of design.
Key words: design model, psychological model, intuitiv model, professional activity, professionalism.