У статті здійснено теоретичний аналіз проблеми самосвідомості та експериментальне визначення її ролі у становленні «Я-концепції» майбутнього психолога у процесі реалізації завдань навчально-професійної діяльності як провідної в юнацькому періоді розвитку особистості.
Ключові слова: самосвідомість, «Я-концепція», «рефлексивне Я», самоідентифікація, досвід.
В статье проведен теоретический анализ проблемы самосознания и экспериментальное определение ее роли в становлении «Я-концепции» будущего психолога в процессе реализации заданий учебно-профес-сиональной деятельности как ведущей в юношеском периоде развития личности.
Ключевые слова: самосознание, «Я-концепция», «рефлексивное Я», самоидентификация, опыт.
In article is organized theoretical analysis of the problem of the consciousness and experimental determination its dug in formation «Ya-koncepcii» future psychologist in process of the realization of the tasks scholastic-professional activity as guiding to juvenile period of the development to personalities.
Key words: consciousness, «I-koncepcii», «I reflexive», inselfidentification, experience.