У статті представлено результати опитування, проведеного серед керівників позашкільних навчальних закладів науково-технічного профілю, та на їх основі запропоновано програму психологічної підготовки керівників і персоналу освітніх організацій до розвитку технічно обдаро-ваних підлітків. Обґрунтовуються принципи та методи, що покладені в основу запропонованої програми, розкрито зміст та структуру психологічної підготовки педагогічних працівників в умовах післядипломної педагогічної освіти.
Ключові слова: обдарована особистість, програма психологічної підготовки керівників та персоналу освітніх організацій, розвиток технічно обдарованих підлітків.
В статье представлены результаты опроса, проведенного среди руководителей внешкольных учебных учреждений научно-технического профиля, и на их основе представлена программа психологической подготовки руководителей и персонала образовательных организаций по развитию технически одаренных подростков. Обосновываются принципы и методы, которые положены в основу предложенной программы, раскрыты содержание и структура психологической подготовки педагогических работников в условиях последипломного педагогического образования.
Ключевые слова: одаренная личность, программа психологической подготовки руководителей и персонала образовательных учреждений, развитие технически одаренных подростков.
The article presents the results of our research of managers of educational organizations and considers the program of psychological training of heads of secondary educational institutions to the development of technically gifted teenagers, presents principles and methods of the program. The author describes the training, giving special attention to contents and components of psychological training of post-graduate pedagogical education.
Key words: gifted personality, program of psychological training of heads of secondary educational institutions, technically gifted personality development at teenagers' period.