У статті розглядаються актуальні психологічні проблеми сутності, характеристик і специфіки професійного мислення психолога-практика, умови і шляхи його розвитку в системі сучасної вищої школи.
Ключові слова: генеза, методологічний простір, професійне мислення психолога, професіоналізм, психотехнології, система фахової підготовки.
В статье рассматриваются актуальные психологические проблемы сущности, характеристик и специфики профессионального мышления психолога-практика, условия и пути его развития в системе современной высшей школы.
Ключевые слова: генезис, методологическое пространство, профес-сиональное мышление психолога, профессионализм, психотехнологии, система профессиональной підготовки.
The article presents some actual psychological problems of the essence, features and specificity of professional thinking of a psychologist-practitioner, conditions and ways of his development in the system of modern high school.
Key words: genesis, methodologies space, professional thinking of psychologist, professionalism, psychotechnologies, system of professional training.