Старовойт С.М. Педагогічне прогнозування в структурі управління якістю вищої освіти

Робота присвячена педагогічному прогнозуванню в структурі управ-ління якістю вищої освіти. У процесі аналітичної роботи були визначені поняття «інформація», «управління якістю» «освіта», «прогнозування», «інспекція» і «контроль»; схарактеризовані особливості педагогічного прогнозування в структурі управління якістю освіти вищого навчального закладу.
Ключові слова: інформація, управління якістю, прогнозування, інспекція і контроль.

Работа посвящена педагогическому прогнозированию в структуре управления качеством высшего образования. В процессе аналитической работы были обозначены понятия «информация», «управление качеством», «образование», «прогнозирование», «инспектирование» и «контроль»; охарактеризованы особенности педагогического прогнозирования в структуре управления качеством образования высшего ученого заведения.
Ключевые слова: информация, управление качеством, прогно-зирование, инспектирование и контроль.

The Paper is devoted to pedagogic forecasting in the structure of the higher education quality management. When undertaking the analytic work, we developed definitions for the notions like «Information», «Quality Management», «Forecasting», «Inspection» and 2Control»; We characterized the peculiarities of pedagogic forecasting within the quality management structure in a higher educational establishment.
Кеу words: іnformation, quality management, forecasting, inspection and control.