У статті розкриваються деякі аспекти особливостей спілкування викладача та студента, які здійснюють вплив на формування професійної ідентичності майбутніх психологів. За допомогою емпіричного дослідження визначені труднощі, що виникають у студентів з викладачами та навпаки. Ці труднощі є гальмівними чинниками успішної професійної ідентичності особистості майбутніх психологів.
Ключові слова: особистість майбутнього психолога, спілкування, взаємодія викладача та студента, труднощі у спілкуванні, професійна ідентичність.
В статье раскрываются некоторые аспекты особенностей общения преподавателя и студента, которые существенно влияют на формирование профессиональной идентичности будущих психологов. С помощью эмпирического исследования определены трудности, которые возникают у студентов с преподавателями и наоборот. Эти трудности являются тормозящими факторами успешной профессиональной иден-тичности личности будущих психологов.
Ключевые слова: личность будущего психолога, общение, взаимо-действие преподавателя и студента, трудности в общении, профес-сиональная идентичность.
In the article some aspects of features open up intercourses of teacher and student, which carry out influence on forming of professional identity of future psychologists. By empiric research difficulties which arise up for students with teachers and vice versa are certain. These difficulties are the brake factors of successful professional identity of personality of future psychologists.
Key words: personality of future psychologist, intercourse, cоoperation of teacher and student, difficulties, in intercourse, professional identity.