Улятовська Є.А. Самостійна робота як засіб активізації творчої пізна-вальної діяльності в системі особистісно орієнтованого навчання

У статті розглянуто роль особистісно орієнтованої освіти в сучасному суспільстві, яка полягає у формуванні гармонічно розвиненої особистості, професіонала нового типу, що має певні соціальні і моральні потреби, інтереси, цінності. Проаналізовано головне завдання освіти — зробити активним процес здобуття знань студентами, вчасно виявити їхні здібності і таланти, розкрити творчий потенціал кожної особистості та розвинути прагнення до самореалізації у суспільстві.
Ключові слова: особистісно орієнтоване навчання, самостійна робота, творча пізнавальна діяльність, творча індивідуальність.

В статье рассмотрена роль личностно ориентированного образования в современном обществе, которая заключается в формировании гармонично развитой личности, профессионала нового типа, имеющего определенные социально-нравственные потребности, интересы, ценности. Проанализи-рована главная задача образования — сделать активным процесс приобре-тения знаний студентами, вовремя выявить их способности и таланты, раскрыть творческий потенциал каждой личности и развить желание самореализации в социуме.
Ключевые слова: личностно ориентированное обучение, самостоятельная работа, творческая познавательная деятельность, творческая индивидуальность.
 
The article is devoted to examining of the role of personal-directed education in contemporary society, which consist informing of harmonious developed personality, professional of new type, who has definite social and moral needs, interests and values. The main task of education which is to make the process of students' knowledge adjudication active, to identify their abilities and talents in time, to expose the creative potential of each personality and to develop which of self-realization within the society is analyzed.
Кеу words: personal-directed education, professional of new type.