Звєкова В.К. Особистісно орієнтоване виховання як методологічний орієнтир оптимізації здоров’язберігаючого дозвілля школярів

У статті досліджено проблему оптимізації здоров’язберігаючого дозвілля дітей. Розглянуто основні методологічні орієнтири розв’язання цієї проблеми. Виявлено цінності, які формуються в здоров’язберігаючій діяльності. 
Ключові слова: здоров’язберігаюча діяльність, методологічні орієнтири, цінності, оптимізація здоров’я.

В статье исследуется проблема оптимизации здоровьесберегающего отдыха детей. Рассмотрены основные методологические ориентиры решения этой проблемы. Выявлены ценности, которые формируются в процессе здоровьесберегающей деятельности.
Ключеые слова: здоровьесберегающий, методологические ориентиры, ценности, оптимизация здоровья.

The article investigates the problem of optimization of health service leisure of children The basis methodological reference points of resolution of this problem are considered. Values which are formed in health service leisure are exposed. 
Key words: health service leisure, methodological reference points, values, optimization of health.