Мета і завдання центру
Основні завдання:
- Реалізація ІТ-політики з формування, підтримки та розвитку інформаційної системи Університету.
- Технічний супровід інформаційно-цифрових систем, що впроваджуються в Університеті.
- Супроводження локальних мережевих сервісів в галузі інформатизації освіти, наукових досліджень та адміністративного управління Університетом.
- Участь у реалізації програм неперервного навчання та підвищення кваліфікації працівників щодо опанування та використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) в освітній, науковій та управлінській діяльності.
- Вивчення ринку сучасних ІКТ та їх адаптація для потреб Університету.
- Взаємодія с компаніями-аутсорсерами з метою використання зовнішніх Інтернет-сервісів та електронних освітніх ресурсів (ЕОР).
- Надання консультативних послуг структурним підрозділам Університету з питань інформатизації освітньої, науковій та управлінської діяльності.
- Підвищення рівня професійної кваліфікації працівників Центру.
Функції:
- Проводить єдину в Університету ІТ-політику щодо використання ІКТ, в тому числі формування і розвитку архітектури комп’ютерної інфраструктури, технічного устаткування, розробки проектів застосування технологій, взаємодії з компаніями-аутсорсерами.
- Надає технічну підтримку системи самостійного та дистанційного навчання слухачів та студентів.
- У взаємодії з структурними підрозділами Університету підтримує у працездатному стані та розвиває корпоративну комп’ютерну мережу Університету.
- Здійснює сервісне обслуговування комп’ютерної техніки.
- Надає консультації, проводить навчання працівників, що є відповідальними за використання інформаційних технологій у підрозділах Університету.
- Забезпечує доступ працівників та студентів Університету до мережі Інтернет та її сервісів.
- Забезпечує роботу серверного та активного мережевого обладнання, адміністрування локальної мережі Університету.
- Забезпечує технічну підтримку проведення занять, конференцій, веб-семінарів, виставок, захистів, засідань.
- Встановлює та налаштовує програмне забезпечення спеціального призначення.
- Виконує збір заявок, аналіз та замовлення необхідного обладнання та витратних матеріалів, відправку картриджів на заправку та відправляє на ремонт комп’ютерне обладнання.
- Взаємодіє з постачальниками послуг Інтернету та сервісів Хостингу, забезпечує безперебійну роботу серверного обладнання.
- Проводить профілактичні роботи комп’ютерної техніки в обсязі, передбаченому технічними умовами їх експлуатації.
- Створює різньоцільові WI-FI зони на території Університету, гуртожитку і бібліотеки, та виконує керування персоніфікованим доступом до них.
- З метою розширення бази знань, інформаційної та технічної бази Університету бере участь в зовнішній діяльності Університету, у тому числі міжнародній.