Наукові основи та технології компетентного управління загальноосвітнім навчальним закладом
Автор: В.І. Маслов, О.С. Боднар, К.В. Гораш Рік: 2012 В.І. Маслов, О.С. Боднар, К.В. Гораш. Наукові основи та технології компетентного управління загальноосвітнім навчальним закладом: Монографія. - Тернопіль: Крок, 2012.-320 с. |
У монографії досліджено методологічні та технологічні засади компетентного управління загальноосвітнім навчальним закладом, закономірності, принципи, системний підхід до управлінської діяльності. Розглянуто функції процесу управління: інформаційну, прогностичного моделювання, розробки та прийняття управлінських рішень, організаційно-регулятивну, оціночно-корегуючі. Описано технології управління аналітико-експертною діяльністю у навчальному закладі, подано приклади їх застосування в контрольно-оцінювальній діяльності керівників шкіл. Розглянуто проблеми інноваційної діяльності керівників ЗНЗ, зокрема методи впровадження інновацій та інформаційне забезпечення цих процесів.
В монографії наведена орієнтовна модель компетентності сучасного керівника ЗНЗ, соціально-психологічні та морально-етичні, суспільно необхідні вимоги до його особистості. Монографія може бути використана у практичній діяльності керівниками навчальних закладів, працівниками методичних служб та науковими працівниками системи післядипломної освіти.