Список літератури до книжкової виставки «Микола Олексійович Кириченко: керівник, філософ, педагог», до 65 –річчя від Дня народження

Список літератури до книжкової виставки «Микола Олексійович Кириченко: керівник, філософ, педагог», до 65 –річчя від Дня народження

 

  1. Кириченко М. О. Концептуалізація мережевої онлайнової культури особистості в дискурсивному просторі віртуальної реальності. Горизонти духовності  виховання кол. монографія за заг. ред. І. Кевішаса і О. Отич. Вільнюс : Zuvedra, 2019. 584 с. С. 64–73. https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/719526/1/Gorizont2.pdf
  2. Кириченко М. О. Модернізація змісту післядипломної освіти в умовах Нової української школи (на прикладі Університету менеджменту освіти). Вісник післядипломної освіти: зб. наук. праць. 2019. Вип. 8(37). С. 22–34. (Серія «Управління та адміністрування»).
  3. Кириченко М. О. Розвиток інформаційно-технологічної сфери та її вплив на формування цифрового світогляду та цифрової ідеології сучасної людини. Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії: зб. наук. праць. 2019. Вип. 77. С. 35–46.
  4. Кириченко М., Кравчинська Т., Просіна О., Швень Я. Нелінійне світорозуміння освіти дорослих: неформальна освіта в системі Українського відкритого університету післядипломної освіти. Науковий часопис Національного пед. ун-ту ім. М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи. 2020. Вип. № 77. С. 113-117. ISSN 2311-5491
  5. Кириченко М. О., Сорочан Т. М., Карташова Л. А. Антикризовий менеджмент підвищення кваліфікації. Вісник Національної академії педагогічних наук України. 2020. № 2(1). С.1-10 https://doi.org/10.37472/2707−305X−2020−2−1−7−9
  6. Кириченко М. О., Отамась І. Г. ЮНЕСКО та ООН про поінформованість населення щодо Covid-19: перспективи. Вісник післядипломної освіти: зб. наук. праць. Серія «Соціальні та поведінкові науки»; Серія «Управління та адміністрування». 2020. Вип. 13(42). С. 153–168. (Категорія «Б»).
  7. Кремень В. Г., Кириченко М. О., Сорочан Т. М. та ін. Національна доповідь про стан і перспективи розвитку освіти в Україні. монографія. Нац. акад. пед. наук України; редкол.: В. Г. Кремень (голова), В. І. Луговий (заст. голови), О. М. Топузов (заст. голови); заг. ред. В. Г. Кременя. Київ : КОНВІ ПРІНТ, 2021. 384 с. С.84-97. URL: https://lib.iitta.gov.ua/726223/1/nac%20dopovid%202021%20color%201%20%281%29.pdf
  8. Кириченко М. О. Боротьба з уразливістю цифровізації як важливе завдання кожної країни. Вісник післядипломної освіти: зб. наук. праць. Серія «Соціальні та поведінкові науки»; Серія «Управління та адміністрування». 2021. Вип. 15(44). С. 221–232. (Категорія «Б»). https://doi.org/10.32405/2522-9931-2021-15(44)-221-232
  9. Кириченко М. О., Отамась І. Г. Вплив діджиталізації на рівень розвитку освітнього середовища у закладах професійної (професійно-технічної) освіти під час пандемії Covid-19. Вісник післядипломної освіти: зб. наук. праць. Серія «Соціальні та поведінкові науки»; Серія «Управління та адміністрування». 2021. Вип. 17(46). С. 157–172. https://doi.org/10.32405/2522-9931-2021-17(46)-157-172
  10. М., Kyrychenko, M., Nikitenko, V., Voronkova, V., Harbar, H., & Fursin, A. A. «The search for new forms of personal expression in the era of postmodernism». AMAZONIA INVESTIGA. № 10(42). 2021.  Рp. 248-254. https://doi.org/10.34069/AI/2021.42.06.23
  11. М. Kyrychenko, O. Prosina T.Kravchynska, Y. Shven, O.Komarovska, T.Ivchenko. Transformation processes in non-formal education: a project of interregional cooperation of the Ukrainian open university of postgraduate education. AD ALTA JOURNAL OF INTERDISC IPLINARY RESEARCH Vol.11,Issul 2, р.156-164 https://www.magnanimitas.cz/ADALTA/110224/papers/A_28.pdf
  12. Кириченко М. О., Сорочан Т.М., Карташова Л.А. Відкритий університет як інноваційне освітньо-цифрове середовище професійного розвитку педагогічних, науково-педагогічних працівників і керівних кадрів освіти (з досвіду українського відкритого університету післядипломної освіти). монографія. Науково-методичні засади модернізації системи підвищення кваліфікації педагогічних працівників в інформаційному суспільстві/ за заг. ред. професора В. П. Сергієнка. – К. : Вид-во НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2021. – С.307-330. https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/732093/1/%D0%9C%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%8F%2008.11.2021.pdf
  13. Kyrychenko М.,  Muranova N., Voliarskа O.  Organizing Educational Process in Institutions of Higher and Postgraduate Education of Ukraine in the conditions of COVID-19 Pandemic. DrogiibezdrożaedukacjiwokresiepandemiiCOVID-19: монографія / за ред. Ришарда Бери, Станіслава Бири та Неллі Ничкало. Wydawnictwo UMCS, Lublin, 2022. С. 203–219.
  14. Кириченко М. О., Муранова Н. П. та ін. Державний заклад вищої освіти «Університет менеджменту освіти». Національна академія педагогічних наук України: 1992–2022 рр. монографія. Нац. акад. пед. наук України; редкол.: В. Г. Кремень (голова), В. І. Луговий (заст. голови), О. М. Топузов (заст. голови); за заг. ред. В. Г. Кременя. Київ : Пед. думка, 2022.424 с. С. 378–391. URL: https://lib.iitta.gov.ua/731806/2/2022.pdf
  15. Кириченко М. О., Просіна О.В. Дистанційне та змішане навчання як засіб реалізації індивідуальної траєкторії професійного зростання педагога. Синергетичний підхід до конструювання технологій управління професійним розвитком педагогічних працівників в умовах відкритої освіти. монографія. за наук. ред. І. Воротнікової. Київ : ун-т ім. Б. Грінченка, 2022. 256 с. С. 12–26. URL: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/730383
  16. Kyrychenko М.,  Otamas I., Rozmarytsa A.  Digital transformation of education in Ukraine during the Covid-19 period. Proceedings of the X International Scientific and Practical Seminar. Florianópolis : UFSC. 2022. Рp. 62–66.
  17. Кириченко М. О., Рябова З. В., Острянська О. А. Адаптивне управління наставництвом у системі педагогічного новаторства. кол. наук. монографія. Розвиток гуманістичних ідей у неперервній освіті: від Григорія Сковороди до сучасного педагога-новатора : кол. наук. монографія; за заг. та наук. ред. д-ра пед. наук Н. І. Білик; редкол.: В. В. Зелюк, М. О. Кириченко, В. В. Пилипенко, З. В. Рябова та ін. Полтава; Київ : ПАНО ім. М. В. Остроградського, 2023. 542 с. С. 232–254. URL: https://lib.iitta.gov.ua/734771/1/monografiia_skovoroda_2023.pdf
  18. Кириченко М., Карташова Л., Сорочан Т. Цифрова екосистема «Український відкритий університет післядипломної освіти»: модель 6.0. Вісник післядипломної освіти. Серія «Педагогічні науки». 2023. Вип. 25(54). С. 105–130. https://doi.org/10.58442/2218-7650-2023-25(54)-105-130
  19. Кириченко М. О., Марчук І. В. Сутнісні характеристики та методологічні основи державно-громадського управління закладами загальної середньої освіти. Вісник післядипломної освіти. Серія «Педагогічні науки». (Категорія «Б»). 2023. Вип. 26(55). С. 167–178. https://doi.org/10.58442/2218-7650-2023-26(55)-167-178
  20. Кириченко М. О., Муранова Н. П.  Університет менеджменту освіти: сучасність і можливості. Вісник НАПН України, 2023, 5(2) С.1-9. https://doi.org/10.37472/v.naes.2023.5233
  21. Кириченко М. О., Просіна О.В., Гончаренко, Я.В. Готовність педагогічних та науково-педагогічних працівників до професійної трансформації в умовах війни: аналітичний огляд дослідження. Modern Engineering and Innovative Technologies, 6 (31). 2024. С. 16-35. ISSN 2567-5273.
  22. Kyrychenko, М.,  Prosina, O., Sergeieva, L., Ivchenko, T., & Fedorova, Y.  Exploration of Pedagogical Staff Readiness for Professional Transformation: Analysis of Synchronous Online Focus Group (SOFG) Study Results. FRICAN JOURNAL OF APPLIED RESEARCH, 10(1), 2024. P. 400–417. ISSN 2408-7920 https://doi.org/10.26437/ajar.v10i1.711
  23. Кириченко М. О., Сорочан Т.М., Карташова Л.А. Управління професійним розвитком педагогів: технології штучного інтелекту. монографія. Освіта для цифрової трансформації суспільства / Edukacjadlacyfrowejtransformacjispołeczeństwa / Educationfordigitaltransformationofsociety : монографія. У 2 т. Т. 1 ; за наук. ред. В. Кременя, Н. Ничкало, Л. Лук’янової, Н. Лазаренко. — Київ : ТОВ «Юрка Любченка», 2024. 526 с. С.168-181. https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/742488/1/%D0%9C%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%8F_%D1%821_%D0%B5%D0%BB.pdf