Функціональні обов'язки структурних підрозділів Студентської колегії УМО

 

Голова Студентської колегії «УМО»:

  1. Представляє інтереси студентів Університету у відносинах із адміністрацією, звертається від імені студентської громади із пропозиціями, клопотаннями, скаргами;
  2. Сприяє покращенню рівня навчального процесу в Університеті;
  3. Бере участь в обговоренні та вирішенні питань удосконалення освітнього процесу, науково–дослідної роботи, організації дозвілля, оздоровлення, побуту та в Університеті;
  4. Надає студентам, студентським організаціям підтримку у погодженні із адміністрацією Університету організаційних питань, пов’язаних із проведенням просвітницьких, наукових, спортивних, оздоровчих та інших заходів;
  5. Розробляє поточні та стратегічні напрями діяльності і розвитку Студентської колегії «УМО» і подає їх на затвердження конференції;
  6. Погоджує в порядку, який встановлюється конференцією, рішення адміністрації Університету з питань, визначених частиною шостою статті 40 Закону України «Про вищу освіту»
    • відрахування студентів з Університету та їх поновлення;
    • призначення заступника директора інституту з виховної роботи;
    • поселення осіб, які навчаються в Університеті, у гуртожиток і виселення їх із гуртожитку;
    • затвердження правил внутрішнього розпорядку Університету в частині, що стосується осіб, які навчаються;
    • діяльність студентського гуртожитку для проживання осіб, які навчаються в Університеті.
  7. Вносить пропозиції щодо навчальних програм, розвитку матеріальної бази Університету, у тому числі з питань, що стосуються побуту та відпочинку студентів;
  8. Оскаржує в установленому порядку рішення, дії та бездіяльність адміністрації Університету, якщо вони порушують права та законні інтереси студентів;
  9. Бере участь у підготовці правових актів, що стосуються прав та обов’язків студентів;
  10. Приймає свій Регламент;
  11. Здійснює поточне керівництво фінансовою діяльністю Студентської колегії «УМО»;
  12. Вносить конференції пропозиції щодо оголошення акції протесту;
  13. Інформує студентів Університету про свою діяльність;
  14. Створює тимчасові комісії, робочі групи для вирішення поточних питань, встановлює порядок їх діяльності;
  15. Представляє Студентської колегії «УМО» в органах місцевої та державної влади, місцевих, регіональних, всеукраїнських та міжнародних громадських організаціях;
  16. Вирішує питання про входження до місцевих, регіональних, всеукраїнських і міжнародних молодіжних студентських об’єднань, спілок та союзів та укладає з ними відповідні угоди;
  17. Здійснює інші повноваження, передбачені цим Положенням та іншими актами.

 

Заступники голови Студентської колегії «УМО» та голови відділів:

  • Організовують роботу відповідних відділів.
  • Ведуть засідання відділів та підписують протоколи цих засідань.
  • Відповідають за роботу свого відділу.
  • За необхідності звільняють та призначають заступників, членів відділів.
  • Представляють відділи у відповідних робочих та дорадчих органах власного Університету та співпрацюють з відповідними відділами інших Університетів
  • Регулярно подають плани та звітують перед Студентською колегією «УМО».

 

Студентський клуб: 

  • Організовує та проведення святкових, розважальних патріотично-виховних заходів.
  • Організовує відвідування святкових розважальних, патріотично-виховальних заходів студентами Інституту.
  • Організовує гуртки за інтересами студентів.
  • Разом з адміністрацією організовує екскурсії для студентів Інституту.
  • Залучення студентів Інституту до участі у гуртках.
  • Організовує та проводить дозвілля студентів.

 

Відділ інформаційної та профорієнтаційної роботи: 

  • Займається розповсюдженням інформації в Інституті про заходи, акції розважального та соціального спрямування.
  • В обов’язки членів сектору входить розповсюдження інформації на сайті Інституту, стенді в холі корпуса.
  • Члени відділу займаються випуском стінгазет присвячених соціальним заходам або іншим акціями.
  • Організовує та проводить профорієнтаційні заходи щодо популяризації Університету.
  • Розміщує новини, корисну інформацію та оголошення на сторінці Інтернет сайту Університету в рубриці «Студентам».

 

Навчально-науковий відділ: 

  • Члени відділу займаються складанням і оприлюдненням рейтингових списків студентів.
  • Контролює формування папок старостами груп.
  • Складання і оприлюднення відвідування студентами Інституту.
  • Члени відділу займаються пошуком навчальних матеріалів для допомоги студентам.
  • Навчально-організаційна діяльність.
  • Допомога в організації організацією університетських, всеукраїнських та міжнародних конференцій, проведенням наукових семінарів, тренінгів, формує напрямки наукової роботи студентів.
  • Залучення студентів Інституту до участі у наукових конференціях, семінарах, круглих столах.

 

Студентська профспілка: 

  • Представляють інтереси всіх студентів Інституту.
  • Разом з адміністрацією університету вирішує питання про запровадження, перегляд чи зміну умов навчання, проживання студентів тощо.
  • Спільно з адміністрацією вирішує питання соціального розвитку університету, поліпшення умов навчання, матеріально-побутового та медичного обслуговування; бере участь у вирішенні соціально-економічних питань.
  • Бере участь у розробці правил внутрішнього розпорядку Університету та його підрозділів, правил проживання в студентському гуртожитку Університету.
  • Сприяють у навчальній, науковій та творчій діяльності студентів.
  • Сприяють у створенні необхідних умов для проживання і відпочинку студентів.
  • Організація співробітництва зі студентами інших вищих навчальних закладів і молодіжними організаціями.

 

Відділ спортивного виховання: 

  • Організація спортивних заходів серед студентів.
  • Організація спортивних змагань з іншими навчальними закладами.
  • Пропаганда здорового засобу життя.
  • Організація оздоровчих походів для студентів.
  • Організація «Днів здоров`я».

 

Старостат гуртожитку: 

  • Відповідає за виконання правил внутрішнього розпорядку мешканцями на поверсі;
  • Слідкує за суворим дотриманням правил пожежної безпеки (у випадку виникнення пожежі повинен негайно доповісти черговому гуртожитку, вжити заходи щодо гасіння пожежі, евакуації людей і майна);
  • Контролює чистоту і порядок на поверсі та виконання графіка чергування студентів на поверсі;
  • Стежить за дотриманням тиші після 23:00 год.;
  • Своєчасно доводить до відома студентів, що мешкають на поверсі вказівки посадових осіб;
  • Стежить за своєчасним залишенням гуртожитку відвідувачами;
  • Проводить перевірку санітарного стану кімнат, кімнат загального користування поверху;
  • Без дозволу завідувача гуртожитку не допускає винесення речей і майна з поверху;
  • Складає графіки чергувань на поверхах і контролює їх виконання;
  • Відповідає за санітарний стан місць загального користування.

Розпорядження старости поверху гуртожитку обов'язкові для виконання студентами, які проживають у гуртожитку на даному поверсі та відвідувачами гуртожитку.

 

Контрольно-ревізійний відділ: 

  • Поточний контроль за виконанням бюджету та діяльності Студентської колегії «УМО».
  • Контролює надходження та витрати членських внесків до бюджету Студентської колегії «УМО».
  • Контрольно-ревізійна комісія доповідає про результати проведеною нею діяльністю на засіданнях Студентської колегії «УМО» та загальних зборах студентів Інституту.