Функціональні обов'язки структурних підрозділів Студентської колегії УМО
Голова Студентської колегії «УМО»:
- Представляє інтереси студентів Університету у відносинах із адміністрацією, звертається від імені студентської громади із пропозиціями, клопотаннями, скаргами;
- Сприяє покращенню рівня навчального процесу в Університеті;
- Бере участь в обговоренні та вирішенні питань удосконалення освітнього процесу, науково–дослідної роботи, організації дозвілля, оздоровлення, побуту та в Університеті;
- Надає студентам, студентським організаціям підтримку у погодженні із адміністрацією Університету організаційних питань, пов’язаних із проведенням просвітницьких, наукових, спортивних, оздоровчих та інших заходів;
- Розробляє поточні та стратегічні напрями діяльності і розвитку Студентської колегії «УМО» і подає їх на затвердження конференції;
- Погоджує в порядку, який встановлюється конференцією, рішення адміністрації Університету з питань, визначених частиною шостою статті 40 Закону України «Про вищу освіту»
- відрахування студентів з Університету та їх поновлення;
- призначення заступника директора інституту з виховної роботи;
- поселення осіб, які навчаються в Університеті, у гуртожиток і виселення їх із гуртожитку;
- затвердження правил внутрішнього розпорядку Університету в частині, що стосується осіб, які навчаються;
- діяльність студентського гуртожитку для проживання осіб, які навчаються в Університеті.
- Вносить пропозиції щодо навчальних програм, розвитку матеріальної бази Університету, у тому числі з питань, що стосуються побуту та відпочинку студентів;
- Оскаржує в установленому порядку рішення, дії та бездіяльність адміністрації Університету, якщо вони порушують права та законні інтереси студентів;
- Бере участь у підготовці правових актів, що стосуються прав та обов’язків студентів;
- Приймає свій Регламент;
- Здійснює поточне керівництво фінансовою діяльністю Студентської колегії «УМО»;
- Вносить конференції пропозиції щодо оголошення акції протесту;
- Інформує студентів Університету про свою діяльність;
- Створює тимчасові комісії, робочі групи для вирішення поточних питань, встановлює порядок їх діяльності;
- Представляє Студентської колегії «УМО» в органах місцевої та державної влади, місцевих, регіональних, всеукраїнських та міжнародних громадських організаціях;
- Вирішує питання про входження до місцевих, регіональних, всеукраїнських і міжнародних молодіжних студентських об’єднань, спілок та союзів та укладає з ними відповідні угоди;
- Здійснює інші повноваження, передбачені цим Положенням та іншими актами.
Заступники голови Студентської колегії «УМО» та голови відділів:
- Організовують роботу відповідних відділів.
- Ведуть засідання відділів та підписують протоколи цих засідань.
- Відповідають за роботу свого відділу.
- За необхідності звільняють та призначають заступників, членів відділів.
- Представляють відділи у відповідних робочих та дорадчих органах власного Університету та співпрацюють з відповідними відділами інших Університетів
- Регулярно подають плани та звітують перед Студентською колегією «УМО».
Студентський клуб:
- Організовує та проведення святкових, розважальних патріотично-виховних заходів.
- Організовує відвідування святкових розважальних, патріотично-виховальних заходів студентами Інституту.
- Організовує гуртки за інтересами студентів.
- Разом з адміністрацією організовує екскурсії для студентів Інституту.
- Залучення студентів Інституту до участі у гуртках.
- Організовує та проводить дозвілля студентів.
Відділ інформаційної та профорієнтаційної роботи:
- Займається розповсюдженням інформації в Інституті про заходи, акції розважального та соціального спрямування.
- В обов’язки членів сектору входить розповсюдження інформації на сайті Інституту, стенді в холі корпуса.
- Члени відділу займаються випуском стінгазет присвячених соціальним заходам або іншим акціями.
- Організовує та проводить профорієнтаційні заходи щодо популяризації Університету.
- Розміщує новини, корисну інформацію та оголошення на сторінці Інтернет сайту Університету в рубриці «Студентам».
Навчально-науковий відділ:
- Члени відділу займаються складанням і оприлюдненням рейтингових списків студентів.
- Контролює формування папок старостами груп.
- Складання і оприлюднення відвідування студентами Інституту.
- Члени відділу займаються пошуком навчальних матеріалів для допомоги студентам.
- Навчально-організаційна діяльність.
- Допомога в організації організацією університетських, всеукраїнських та міжнародних конференцій, проведенням наукових семінарів, тренінгів, формує напрямки наукової роботи студентів.
- Залучення студентів Інституту до участі у наукових конференціях, семінарах, круглих столах.
Студентська профспілка:
- Представляють інтереси всіх студентів Інституту.
- Разом з адміністрацією університету вирішує питання про запровадження, перегляд чи зміну умов навчання, проживання студентів тощо.
- Спільно з адміністрацією вирішує питання соціального розвитку університету, поліпшення умов навчання, матеріально-побутового та медичного обслуговування; бере участь у вирішенні соціально-економічних питань.
- Бере участь у розробці правил внутрішнього розпорядку Університету та його підрозділів, правил проживання в студентському гуртожитку Університету.
- Сприяють у навчальній, науковій та творчій діяльності студентів.
- Сприяють у створенні необхідних умов для проживання і відпочинку студентів.
- Організація співробітництва зі студентами інших вищих навчальних закладів і молодіжними організаціями.
Відділ спортивного виховання:
- Організація спортивних заходів серед студентів.
- Організація спортивних змагань з іншими навчальними закладами.
- Пропаганда здорового засобу життя.
- Організація оздоровчих походів для студентів.
- Організація «Днів здоров`я».
Старостат гуртожитку:
- Відповідає за виконання правил внутрішнього розпорядку мешканцями на поверсі;
- Слідкує за суворим дотриманням правил пожежної безпеки (у випадку виникнення пожежі повинен негайно доповісти черговому гуртожитку, вжити заходи щодо гасіння пожежі, евакуації людей і майна);
- Контролює чистоту і порядок на поверсі та виконання графіка чергування студентів на поверсі;
- Стежить за дотриманням тиші після 23:00 год.;
- Своєчасно доводить до відома студентів, що мешкають на поверсі вказівки посадових осіб;
- Стежить за своєчасним залишенням гуртожитку відвідувачами;
- Проводить перевірку санітарного стану кімнат, кімнат загального користування поверху;
- Без дозволу завідувача гуртожитку не допускає винесення речей і майна з поверху;
- Складає графіки чергувань на поверхах і контролює їх виконання;
- Відповідає за санітарний стан місць загального користування.
Розпорядження старости поверху гуртожитку обов'язкові для виконання студентами, які проживають у гуртожитку на даному поверсі та відвідувачами гуртожитку.
Контрольно-ревізійний відділ:
- Поточний контроль за виконанням бюджету та діяльності Студентської колегії «УМО».
- Контролює надходження та витрати членських внесків до бюджету Студентської колегії «УМО».
- Контрольно-ревізійна комісія доповідає про результати проведеною нею діяльністю на засіданнях Студентської колегії «УМО» та загальних зборах студентів Інституту.