Технологія організації дослідно-експериментальної роботи
Рівень вищої освіти: третій (освітньо-науковий)
Галузь знань: 01 Освіта/педагогіка
Спеціальність: 011 Освітні, педагогічні науки
Спеціалізація / освітньо-наукова програма: «Освітні, педагогічні науки»
Компонент освітньо-наукової програми: нормативна; професійна підготовка
Обсяг : 90 год./ 3 кред. ЄKTC
Рік навчання: ІІ, семестр: І, ІІ
Викладач: М.І.Скрипник, к.пед.наук, доцент кафедри філософії і освіти дорослих ЦІПО ДЗВО «УМО» marina_scripnik@ukr.net
Консультації здійснюються за запитом здобувачів F2F або за контактною адресою
Мета навчальної дисципліни: розвиток здатності проводити науково-прикладні дослідження на відповідному рівні шляхом пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел, зокрема засобами інформаційних та комунікаційних технології (ЗК3); здатність розробляти проєкти, управляти ними, оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт (ЗК5); здобуття глибинних знань з педагогіки, зокрема розуміння теоретичних і практичних проблем, історії розвитку та сучасного стану наукових знань в освітній галузі (як вітчизняній, так і закордонній), критичного аналізу основних концепцій, оволодіння сучасною науковою термінологією та набуття здатності до генерування нових наукових ідей (СК3); набуття універсальних навичок дослідника в освітній галузі, зокрема в галузі післядипломної освіти: проєктування та оцінювання освітнього контенту, використання ІТ у науковій діяльності, управління науковими проєктами та/або складення пропозицій щодо фінансування наукових досліджень, реєстрації прав інтелектуальної власності (СК4); здатність до впровадження та оприлюднення результатів власних наукових досліджень у галузі освітніх, педагогічних наук (СК6).
Заплановані результати навчання:
- Організовувати та проводити оригінальні наукові дослідження в галузі освітніх, педагогічних наук на відповідному фаховому рівні, досягати наукових результатів, що створюють нові знання для розв’язання актуальних проблем теорії та практики (РН2),
- Демонструвати навички самостійного виконання наукового дослідження, критичного мислення, відкритості до нових знань, оцінювати результати автономної роботи і нести відповідальність за особистий професійний розвиток та навчання інших (РН 3),
- Здійснювати критичний аналіз, узагальнювати результати наукових досліджень, формулювати та обґрунтовувати висновки і пропозиції щодо розвитку концептуальних і методологічних знань в галузі освітніх, педагогічних наук, зокрема в галузі освіти дорослих (РН7),
- Здійснювати апробацію та впровадження результатів власних наукових досліджень в галузі освітніх, педагогічних наук, зокрема в галузі освіти дорослих (РН 9).
Підсумковий контроль - залік