Організаційна та проєктна дослідницько-інноваційна діяльність в освіті
Рівень вищої освіти: третій (освітньо-науковий)
Галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки
Спеціальність: 053 Психологія
Спеціалізація / освітня програма:Психологія особистісного, соціального та організаційного розвитку
Компонент освітньої програми: нормативна, загальної підготовки
Обсяг : 90 год./ 3 кред. ЄKTC
Рік навчання: І, семестр: І, ІІ
Викладач Рябова З. В. д.пед.наук, професор, зав.кафедри менеджменту освіти і права
Мета навчальної дисципліни: розвиток здатності генерувати нові ідеї (креативність), розробляти та реалізувати інноваційні проекти, включаючи власні дослідження (ЗК2), працювати в команді, за потреби відігравати провідну роль в організації командної роботи (ЗК5), дотримуватися у фаховій діяльності норм професійної етики, міжкультурної толерантності та керуватися загальнолюдськими цінностями (СК3).
Заплановані результати навчання:
- Уміти створювати та впроваджувати інноваційно-дослідницькі проекти у різних сферах суспільного життя, включаючи власні дослідження (РН3);
- Уміти продуктивно працювати в команді, відігравати за потреби провідну роль провідну роль в організації командної роботи, у томі числі, у міжнародній та мультикультурній групі (РН5);
- Виявляти здатність до гнучкого, оперативного розв’язання професійних проблем в умовах невизначеності та соціальної напруженості (РН10).
Зміст дисципліни:
Змістовий модуль 1. Теоретичні основи організаційної та проєктної дослідницько-інноваційної діяльності в освіті:
Тема 1. Методологія та сутність організаційної та проєктної дослідницько-інноваційної діяльності в освіті
Тема 2. Організація проєктної дослідницько-інноваційної діяльності науковця
Тема 3. Нормативно-правове забезпечення проєктної дослідницько-інноваційної діяльності науковця
Змістовий модуль 2. Технологія проєктного менеджменту в наукових дослідженнях
Тема 4. Проєктний менеджмент як технологія управління інноваційним розвитком освіти
Тема 5. Організація наукових досліджень на основі проєктного менеджменту
Тема 6. Забезпечення якості реалізації інноваційних освітньо-наукових проєктів
Змістовий модуль 3. Презентаційна діяльність науковця
Тема 7. Створення портфоліо інноваційного освітньо-наукового проєкту та його презентація науковій спільноті
Тема 8. ІТ-технології в організаційної та проєктної дослідницько-інноваційної діяльності в освіті
Форма підсумкового контролю – залік