Викладання і навчання в сучасній вищій освіті
Рівень вищої освіти: третій (освітньо-науковий)
Галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки
Спеціальність: 053 Психологія
Спеціалізація / освітньо-наукова програма:Психологія особистісного, соціального та організаційного розвитку
Компонент освітньо-наукової програми: нормативна, загальної підготовки
Обсяг : 90 год./ 3 кред. ЄKTC
Рік навчання: ІІ, семестр: ІІІ, ІV
Викладач Рябова З. В. д.пед.наук, професор, зав.кафедри менеджменту освіти і права
Мета вивчення: розвиток здатності здійснювати освітню діяльність у сфері психології та на межі предметних галузей (СК2), використовувати інформаційні та комунікаційні технології (ЗК2), працювати в команді, за потреби відігравати провідну роль в організації командної роботи (ЗК5), саморозвиватися і самовдосконалюватися протягом життя, оцінювати рівень власної фахової компетенції, підвищувати професійну кваліфікацію й професійну мобільність (СК4).
Заплановані результати навчання:
- Уміти здійснювати освітню діяльність у сфері психології та на межі предметних галузей і нести відповідальність за процес та результат навчання інших (РН7)/
- Уміти продуктивно працювати в команді, відігравати за потреби провідну роль провідну роль в організації командної роботи, у томі числі, у міжнародній та мультикультурній групі (РН5)/
- Працювати над власним розвитком та вдосконаленням, визначати свої професійні можливості та виявляти прагнення до підвищення професійної кваліфікації й професійної мобільності (РН9)
Зміст дисципліни:
Змістовий модуль 1. Теоретичні основи викладання і навчання в сучасній вищій освіті
Тема 1. Вища освіта України як система
Тема 2. Нормативно-правове забезпечення діяльності системи вищої освіти
Тема 3. Європейська кредитно-трансферна система організації освітнього процесу в національній вищій школі
Змістовий модуль 2. Педагогіка вищої школи
Тема 4. Методологія організації освітнього процесу в закладах вищої освіти
Тема 5. Професійна компетентність науково-педагогічного працівника закладу вищої освіти
Тема 6. Організація навчальної взаємодії учасників освітнього процесу в закладі вищої освіти
Змістовий модуль 3. Забезпечення якості надання освітніх послуг закладом вищої освіти
Тема 7. Внутрішня система забезпечення якості освіти
Тема 8. Маркетингові комунікації в професійній діяльності викладача закладу вищої освіти
Форма підсумкового контролю – екзамен
Робоча програма навчальної дисципліни «Викладання і навчання в сучасній вищій освіті»
СИЛАБУС навчальної дисципліни «Викладання і навчання в сучасній вищій освіті»