18 листопада 2025 року аспіранти УМО доєднались до форуму «Навички майбутнього. 2025», який відбувся на базі Національного університету «Запорізька політехніка».

18 листопада 2025 року аспіранти УМО доєднались до форуму «Навички майбутнього. 2025», який відбувся  на базі Національного університету «Запорізька політехніка».

На форумі детально обговорили:

  • ключові тенденції розвитку компетентностей, необхідних для успішної професійної реалізації в умовах трансформації ринку праці;
  • шляхи модернізації системи професійної освіти України в контексті нового закону про професійну освіту;
  • актуальні питання присвоєння професійних кваліфікацій закладами вищої освіти та їх узгодження із потребами економіки;
  • створення ефективної взаємодії між освітою, роботодавцями та державними інституціями;
  • інтеграцію українських фахівців у європейський ринок праці.

Основні спікери:

Наталія АЛЮШИНА, голова Національної служби України з питань державної служби «Кадровий голод: кого шукає публічна служба»;

Юрій БАЛАНЮК, голова Національного агентства кваліфікацій.» Ключові компетентності як основа для формування загальних компетентностей»;

Володимир БАХРУШИН, голова Вченої ради Національний університет «Запорізька політехніка», координатор Сектору вищої освіти НМР МОН України, член Національної команди експертів з реформування вищої освіти «Нова архітектура професійної освіти та присвоєння професійних кваліфікацій ЗВО»

Руслан КУЛИКОВСЬКИЙ, проректор з науково-педагогічного роботи та питань перспектив розвитку університету «Екосистема прогнозування навичок майбутнього на прикладі фінського досвіду»

На Панельній дискусії: «Професійні кваліфікації та навички майбутнього: синергія освіти, бізнесу і держав軴рунтовно розглянули:

  • Як Закон України «Про професійну освіту» змінює систему підготовки фахівців?
  • Роль закладів освіти у присвоєнні професійних кваліфікацій: виклики, досвід, перспективи.
  • Які компетентності будуть критичними для професій майбутнього?
  • Як забезпечити гнучкість освітніх програм і їхню адаптивність до динамічних змін на ринку праці?
  • Механізми співпраці бізнесу й освіти: чи готові роботодавці до спільної участі у формуванні кваліфікацій?
  • Роль цифровізації та штучного інтелекту у трансформації системи професійної освіти.
  • Як створити ефективну національну екосистему кваліфікацій, що сприятиме розвитку людського капіталу?

Дякуємо організаторам за продуктивний і цікавий захід