З 24 жовтня по 06 листопада проведено навчальну сесію наших аспірантів
Шановні колеги, ми горді тим, що незважаючи на всі перешкоди ми зуміли в цих складних умовах з 24 жовтня по 06 листопада достойно провести навчальну сесію наших аспірантів. Величезна повага і вдячність нашим викладачам, які приклали всіх зусиль, щоб аспіранти отримали необхідну їм інформацію по дисциплінах за спеціальностями «Освітні, педагогічні науки», «Психологія», «Публічне управління та адміністрування»:
1 курс:
- Іноземна мова та академічне письмо. Доц. В.М.Івкін;
- Організаційна та проектна дослідницько-інноваційна діяльність в освіті. Проф. З.В.Рябова;
- Освітня політика та дослідження педагогічних систем і процесів. Проф. Т.М. Сорочан;
- Наукові електронні комунікації та відкриті журнальні системи. Проф.О.М Спірін;
- Академічна культура в контексті забезпечення якості освіти та наукових досліджень. Доц.В.Г. Пугач;
- Філософія освіти Проф. П.Ю. Саух;
- Цифрові технології як ефективний інструмент організації наукового дослідження. Проф. Л.А. Карташова;
- Створення електронного професійного портфоліо викладача засобами інструментів Google. Доц.Кондратова Л.Г.;
- Теоретико-методологічні підходи до наукового дослідження змінювання психіки. Доц. Я.В. Сухенко;
- Створення науково-психологічного тексту. Доц.А.І. Гусєв;
- Експериментальний метод у психологічному дослідженні. Проф.О.І. Бондарчук;
- Психологія дорослої людини. Проф.О.І. Бондарчук;
- Психологія особистісної саморегуляції науковця. Проф. А.С. Москальова;
- Академічний дискурс та академічна доброчесність у наукових дослідженнях
Доц. В.В. Мороз; - Публічне управління в сфері європейської та євроатлантичної інтеграції.
Доц.Ю.В. Мельник; - Філософія освіти і методологія наукових досліджень. Проф. Н.Г. Іванова;
- Теоретико-прикладні проблеми територіального розвитку та місцевого самоврядування в умовах суспільних реформ. Проф. Я.М. Казюк;
- Методологія проєктного менеджменту для наукових та інноваційних проєктів (публічний сектор)є Доц. Г.В. Бережна;
- Гносеологічні, аксіологічні, праксеологічні аспекти публічного управління. Проф. Н.Г.Діденко;
- Лідерство та комунікативне забезпечення публічного управління та адміністрування. Доц. О.А. Ковтун;
- Сучасні технології державного управління. Доц. А.В. Шмагун.
2 курс
- Професійна компетентність викладача закладу вищої освіти. Проф. З.В. Рябова;
- Сучасне інформаційно-освітнє середовище: засоби розроблення; організація та підтримка діяльності учасників освітнього процесу. Проф. Л.А. Карташова;
- Методологічні засади педагогічних досліджень. Проф.Т.М. Сорочан ;
- Технологія організації дослідно-експериментальної роботи. Проф. З.В. Рябова;
- Методи математичної статистики у науковому педагогічному дослідженні Проф.
Л.Ф. Панченко; - Теорія управління та професіоналізм керівника закладу освіти. Проф. Г.М. Тимошко;
- Цифрова адженда : формування цифрових компетентностей педагога. Проф.
Л. А. Карташова;
- Самоменеджмент як чинник професійного розвитку менеджера освіти. Доц.
Н.В. Любченко; - STEM-освіта в Україні: стан впровадження та перспективи розвитку. Доц. Н.І. Гущіна;
- Психологічна допомога особистості в умовах соціальної напруженості. Доц.
Н.І. Пінчук; - Психологія соціального та організаційного розвитку. Проф. Л.М. Карамушка;
- Актуальні проблеми соціальної психології. Проф. О.І. Бондарчук;
- Особистісний ресурс науковця та його підтримка в умовах воєнного та повоєнного часу. Проф. О.І. Бондарчук
- Психологія розвитку та педагогічна психологія. Проф. А.С. Москальова;
- Методика викладання психології у вищій школі. Доц. О.В. Брюховецька;
- Психологія професіоналізму. Проф. О.І. Бондарчук;
- Правова регламентація публічного управління та адміністрування. Доц. І.О. Розум;
- Демократизація механізмів публічного управління та адміністрування. Доц.
В.В. Мороз; - Соціальна і гуманітарна політика. Проф. О.М. Петроє;
- Відкрите врядування: моделі та інструменти. Доц. А.В. Шмагун;
- Стратегічний розвиток та управління змінами в публічному управлінні. Проф.
І.О. Дегтярьова; - Управління міжнародними проектами та програмами. Доц. В.В. Мороз;
У нас найкращі аспіранти і справжня дружня наукова родина!