Порядок затвердження і координації теми
1. Після консультації з науковим керівником аспірант (докторант, здобувач) подає обгрунтування теми дисертаційного дослідження на засідання кафедри.
2. Після розгляду на кафедрі на засідання вченої ради подаються:
- виписка з засідання кафедри з проханням затвердити тему у поданій редакції.
- У виписці обов'язково зазначається шифр спеціальності, та прізвище, ім'я, по батькові наукового керівника, його науковий ступінь, вчене звання, посада;
- обґрунтування теми (актуальність, об'єкт, предмет, мета, завдання дослідження, робоча гіпотеза); скачати
- відомості про себе.
Для докторських дисертацій додатково подаються:
- план-проспект дисертації;
- список публікацій з теми дисертації;
- тема кандидатської дисертації та прізвище наукового керівника;
3. Після затвердження теми на вченій раді тема координується в Координаційній раді Президії АПН України.
До координаційної ради подаються:
витяг з рішення Вченої ради про затвердження теми (вказати спеціальність та прізвище наукового керівника);
- обґрунтування теми (3-4 стор.) (актуальність, об'єкт, предмет дослідження, , мета, гіпотеза, орієнтовний план дослідження, відомості про автора);
- відомості про автора:
- прізвище, ім'я, по батькові;
- рік народження;
- який вищий навчальний заклад закінчив, коли і за якою спеціальністю;
- місце роботи, посада;
- адреса, телефон (дом., служб.).
Для докторських дисертацій додатково подаються:
- план-проспект дисертації;
- список публікацій з теми дисертації;
- тема кандидатської дисертації та прізвище наукового керівника.
Усі документи подаються державною мовою України.