7-8 лютого відбувся третій Міжнародний науковий форум «Адаптивні процеси в освіті». Натхненницею цього заходу є ЄЛЬНИКОВА Галина Василівна, доктор педагогічних наук, професор, голова Ради Громадської організації «Школа адаптивного управління соціально-педагогічними системами».
На одній з панелей «ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ТА НАУКОВО-ДОСЛІДНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА АДАПТИВНИХ ЗАСАДАХ» в рамках Школи молодого науковця УМО аспіранти презентували результати своїх досліджень:
Оксана КУЗІВ «Організаційно-педагогічні умови та технології розвитку національного самоствердження учнівської молоді у школі І-ІІІ ступенів №132 міста Києва»;
Тетяна БАРАНЦОВА «Освітні, психолого-адаптаційні програми для дітей та молоді з інвалідністю під час військової агресії РФ та кризових ситуацій» ;
Катерина МАРТИНЕНКО «Кластерний підхід до забезпечення якості професійної підготовки майбутніх фахівців в навчально-практичних центрах закладів професійної (професійно-технічної) освіти»;
Ольга КЛЄСМАН «Від аналізу до дії: кейс професійного розвитку через дослідження залученості до роботи»;
Тетяна КАЗНАЧЕЄВА «Особливості управління комунікаціями закладу позашкільної освіти» ;
Галина ГЕРМАНСОН «Цифровий освітній простір сучасного закладу загальної середньої освіти»;
Людмила ГУСАРЧУК «Феноменологія стратегії функціонального розвитку методичної служби на адаптивних засадах: австралійська модель в українських реаліях»;
Віталій АНУФРІЄВ «Розвиток інформаційно-цифрової компетентності науково-педагогічних працівників в процесі неформальної освіти»;
Олександр ГРИЦАН «Формування готовності майбутніх викладачів закладів вищої освіти до науково-дослідницької діяльності в умовах змішаного навчання»;
Олександр КРАМАРЕНКО «Розвиток маркетингової компетентності майбутніх менеджерів організацій в системі неформальної освіти»;
Андрій ПИР «Актуальні напрямки управління якістю фахової підготовки артистів цирку»;
Ярослава ПОПОВИЧ «Формування у учасників освітнього процесу нульової толерантності до домашнього насильства. Аспект самоставлення»;
Вадим ЧИХУН «Управління професійним розвитком працівників банку в умовах неперервної освіти»;
Докторант Юрій ДЕМЕДЮК «Адаптація професійної діяльності педагогічних працівників закладів освіти в умовах реалізації реформи «Нова українська школа» та розвитку STEAM-освіти».
Пишаємось нашими аспірантами і зичимо наснаги організаторам
- Завантажити