7-8 лютого відбувся третій Міжнародний науковий форум «Адаптивні процеси в освіті». Натхненницею цього заходу є ЄЛЬНИКОВА Галина Василівна, доктор педагогічних наук, професор, голова Ради Громадської організації «Школа адаптивного управління соціально-педагогічними системами».

На одній з панелей «ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ТА НАУКОВО-ДОСЛІДНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА АДАПТИВНИХ ЗАСАДАХ» в рамках Школи молодого науковця УМО аспіранти презентували результати своїх досліджень:

Оксана КУЗІВ «Організаційно-педагогічні умови та технології розвитку національного самоствердження учнівської молоді у школі І-ІІІ ступенів №132 міста Києва»;

Тетяна БАРАНЦОВА «Освітні, психолого-адаптаційні програми для дітей та молоді з інвалідністю під час військової агресії РФ та кризових ситуацій» ;

Катерина МАРТИНЕНКО «Кластерний підхід до забезпечення якості професійної підготовки майбутніх фахівців в навчально-практичних центрах закладів професійної (професійно-технічної) освіти»;

Ольга КЛЄСМАН «Від аналізу до дії: кейс професійного розвитку через дослідження залученості до роботи»;

Тетяна КАЗНАЧЕЄВА «Особливості управління комунікаціями закладу позашкільної освіти» ;

Галина ГЕРМАНСОН «Цифровий освітній простір сучасного закладу загальної середньої освіти»;

Людмила ГУСАРЧУК «Феноменологія стратегії функціонального розвитку методичної служби на адаптивних засадах: австралійська модель в українських реаліях»;

Віталій АНУФРІЄВ «Розвиток інформаційно-цифрової компетентності науково-педагогічних працівників в процесі неформальної освіти»;

Олександр ГРИЦАН «Формування готовності майбутніх викладачів закладів вищої освіти до науково-дослідницької діяльності в умовах змішаного навчання»;

Олександр КРАМАРЕНКО «Розвиток маркетингової компетентності майбутніх менеджерів організацій в системі неформальної освіти»;

Андрій ПИР «Актуальні напрямки управління якістю фахової підготовки артистів цирку»;

Ярослава ПОПОВИЧ «Формування у учасників освітнього процесу нульової толерантності до домашнього насильства. Аспект самоставлення»;

Вадим ЧИХУН «Управління професійним розвитком працівників банку в умовах неперервної освіти»;

Докторант Юрій ДЕМЕДЮК «Адаптація професійної діяльності педагогічних працівників закладів освіти в умовах реалізації реформи «Нова українська школа» та розвитку STEAM-освіти».

Пишаємось нашими аспірантами і зичимо наснаги організаторам