7-8 лютого відбувся четвертий Міжнародний науковий форум «Адаптивні процеси в освіті», започаткований головою Ради Громадської організації «Школа адаптивного управління соціально-педагогічними системами». доктором педагогічних наук, професором ЄЛЬНИКОВОЮ Галиною Василівною.
8 лютого Школа молодого науковця УМО долучилась до участі в панелі «ОРГАНІЗАЦІЯ НАУКОВО-ДОСЛІДНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА АДАПТИВНИХ ЗАСАДАХ».
Свої доповіді представили:
Кейс-менеджмент в наукових дослідженнях
Зоя РЯБОВА, доктор педагогічних наук, професор, заступник голови Ради Громадської організації «Школа адаптивного управління соціально‐педагогічними системами», м. Харків, Україна.
Розвиток освіти 4.0 в форматі викликів 4 промислової революції (2022-2025 (sad) важливість інновацій і транзитів для України
Михайло ЖУК, кандидат філософських наук, доцент, завідувач кафедри методики професійної освіти та соціально-гуманітарних дисциплін Білоцерківського інституту неперервної професійної освіти ДЗВО "Університет менеджменту освіти" Національної академії педагогічних наук України, м. Київ, Україна.
Адаптивне управління «командою майбутнього»
Оксана АНУФРІЄВА, кандидатка педагогічних наук, доцентка, завідувачка аспірантури та докторантури ДЗВО «Університет менеджменту освіти», м. Київ, Україна.
Організація науково-дослідної діяльності на адаптивних
Тетяна КОРОІД «засадах доктор філософії, ДЗВО «Університет менеджменту освіти», м. Київ, Україна.
Аспіранти презентували результати своїх досліджень:
Світлана ПРОСЯНИК «Адаптація тимчасово переселених освітян України до США»;
Андрій ПИР «Складова адаптивного компоненту в розвитку творчого потенціалу у межах фахової підготовки артистів цирку»;
Ольга КЛЄСМАН «Психолого-управлінські підходи до залученості персоналу: теоретичний огляд і історичний контекст» ;
Людмила ГУСАРЧУК «Наслідки ліквідації ЦІПО: адаптивне моделювання науково-методичних пріоритетів».
До обговорення долучились аспіранти:
Тетяна КАЗНАЧЕЄВА «Трансформація управління комунікаціями у закладі позашкільної освіти»;
Галина ГЕРМАНСОН «Впровадження SMART-стратегії цифрового розвитку в управління ЗЗСО»;
Павло ДРОЗД «Розвиток духовно-моральної компетентності педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти»;
Олександр КРАМАРЕНКО «Можливості неформальної освіти для розвитку маркетингової компетентності майбутніх менеджерів організацій»;
Олександр ВЛАСИК «Адаптивне управління закладом професійної (професійно-технічної) освіти в умовах воєнного стану та повоєнного відновлення країни»;
Михайло ДЯДЕНКО «Майбутнє публічного управління в епоху криз: саморегулювання, цифровізація, транспарентність»;
Христина БЕДРІЙ «Розвиток тьютерських компетентностей педагогів закладів загальної середньої освіти»;
Ірина МОРОЗОВА «Психологічні особливості особистості керівників, що забезпечують трансформацію ролі найманих управлінців у власників бізнесу»;
Андрій ВОВКОДАВ «Розвиток професійних компетентностей у дорослих в умовах змішаного освітнього процесу»;
Ілля ЧУРАКОВ «Педагогічні технології ресурсноорієнтованого навчання»;
Олександр ЗАБОЛОТНІЙ «Технологіко-методичні підходи підвищення кваліфікації педагогічних працівників на основі штучних нейронних мереж»;
Олександр ЯКОВЛЄВ «Методичні підходи розроблення навчального курсу з кібербезпеки для вчителів загальноосвітніх навчальних закладів»;
Дар'я КУЛИКОВА «Перфекціонізм - як чинник академічної прокрастинації» .
Вдячні організаторам, нашим науковцям і аспірантам за змістовний, інформативний і корисний захід