НАЙПОШИРЕНІШІ ЗАПИТАННЯ І ВІДПОВІДІ ЩОДО РЕЄСТРАЦІЇ Е-КАБІНЕТІВ

НАЙПОШИРЕНІШІ ЗАПИТАННЯ І ВІДПОВІДІ ЩОДО РЕЄСТРАЦІЇ Е-КАБІНЕТІВ

01 липня розпочалась реєстрація електронних кабінетів вступників. Деякі абітурієнти стикаються з проблемами та запитаннями, що не дозволяють створити персональний кабінет або увійти в нього після активації. Державне підприємство «Інфоресурс» підготувало відповіді на найпоширеніші запитання вступників щодо процесу реєстрації електронного кабінету.

Де взяти пароль для кабінету? Це має бути пароль від електронної пошти?

Пароль для електронного кабінету вступника абітурієнт має придумати самостійно і запам’ятати (чи записати), щоб використовувати його для входу в кабінет. Не варто використовувати однаковий пароль із вашою електронною поштою.

Чи можна зареєструвати електронний кабінет вступника за логіном та паролем від кабінету УЦОЯО?

Ні, не можна. Логін та пароль від кабінету УЦОЯО – це параметри входу в зовсім іншу систему, а саме реєстрації та складання НМТ/ ЗНО. Для реєстрації електронного кабінету вступника потрібно зазначити унікальні логін (ваш e-mail) та пароль.

Що робити, якщо я не встиг активувати кабінет за 15 хвилин?

Якщо вступник не встиг активувати кабінет, йому необхідно пройти усю процедуру реєстрації електронного кабінету спочатку.

Як діяти, якщо вступник зареєстрував кабінет на пошту, до якої не має доступу?

Якщо вступник зареєстрував електронний кабінет, але не зміг його активувати через відсутність доступу до електронної пошти, потрібно пройти процедуру реєстрації кабінету спочатку та вказати актуальну електронну скриньку.

Що робити, якщо вступник забув пароль від кабінету, спробував кілька разів угадати, але система його заблокувала?

Якщо вступник кілька разів зазначив неправильний пароль і перевищив ліміт невдалих спроб авторизації, то система блокує його на 5 хвилин. Вступнику варто не вгадувати пароль, а скористатися функцією «Забули пароль?».

Вступник забув логін до свого кабінету. Як відновити доступ?

Для зміни логіна необхідно надіслати відповідну заяву на електронну адресу vstup@inforesurs.gov.ua

До листа треба додайте сканкопії документа про освіту та документа, що посвідчує особу. Заяву необхідно відправити з актуальної електронної адреси, яку в подальшому буде використано як логін електронного кабінету.

Важливо: заяву на зміну логіна може надіслати лише вступник.

Вступник реєстрував кабінет торік, а тепер не може в нього зайти, які його дії?

Усі електронні кабінети вступників, зареєстровані в минулих роках, неактивні. Абітурієнту необхідно створити новий кабінет.

Як завантажити документи в кабінет? Чи треба завантажувати додаток до свідоцтва про освіту?

Під час реєстрації електронного кабінету для вступу до закладів вищої освіти жодні документи чи додатки до них завантажувати в кабінет не потрібно. 2023 року в електронний кабінет вступник завантажує тільки своє фото.

Якщо вступник планує подавати заяви до закладів вищої освіти на основі різних документів про освіту, то йому треба створювати кілька кабінетів?

Ні, вступник створює один кабінет на основі одного з документів про освіту, а інший має відобразитися вже в кабінеті, або вступник може додати його туди самостійно.

Якщо вступник хоче вступати одночасно і до закладу вищої освіти, і до профтеху, він має реєструвати різні кабінети?

Так. Для цього реєструвати потрібно два різні електронні кабінети, але можливо вказати однакові логін та пароль.

Вступник не може зареєструвати кабінет, бо видає помилку, що робити?

Алгоритм дій вступника в разі кожної з помилок прописаний у відповідних інструкціях, які розміщені на сайті  vstup.edbo.gov.ua

Якщо абітурієнтка змінила прізвище, як їй зареєструвати електронний кабінет?

Абітурієнтам, які змінили прізвище, необхідно звернутись до приймальної комісії найближчого закладу вищої чи фахової передвищої освіти: там допоможуть внести в базу нові дані.

Також такі абітурієнети можуть надіслати копії документа про освіту, документа, що посвідчує особу (якщо ID картка, то з двох сторін), документа про зміну ПІБ та скрін помилки на електронну адресу vstup@inforesurs.gov.ua

Де знайти серію і номер документа про освіту?

Фотокомп’ютерний (пластиковий) документ має серію з двох літер, а номер – із восьми цифр.

Сформований в ЄДЕБО документ має одну літеру та дві цифри у серії та шість цифр у номері.

Чому вступник не може додати в електронний кабінет виданий 2023 року диплом кваліфікованого робітника, фахового молодшого бакалавра, молодшого бакалавра, бакалавра?

Документ про освіту, який має серію В23, К23 тощо, в електронний кабінет не додається вступником. Він автоматично з’явиться в електронному кабінеті, як тільки заклад освіти переведе документ про освіту в реєстр виданих документів.

Чи можна з одного кабінету подати кілька заяв в один / різні університети?

Так, зі свого електронного кабінету вступник може подати до 20 заяв (із них 5 – на бюджет) на будь-які обрані вами спеціальності в будь-які заклади вищої освіти.

Як додати квоту чи пільгу в електронний кабінет вступника?

Для цього до подання заяв вступник має звернутися до приймальної комісії закладу освіти з підтверджувальними документами. Після внесення інформації у відповідний реєстр право на пільгу буде відображено у персональному електронному кабінеті.

Відбувся передрук документа у зв’язку з відзнакою, чи можна подати старий документ? 

Ні. Потрібно реєструвати електронний кабінет за реквізитами нового документа, оскільки попередній буде анульовано.

Чому в кабінеті вступника немає де зазначити ПІБ?

Тому що система реєстрації електронних кабінетів автоматично ідентифікує вступника за вказаними ним даними документа про освіту та сертифіката НМТ/ЗНО/ЄВІ/ЄФВВ або документа, що посвідчує особу.

Чи можна видалити електронний кабінет?

Ні, це неможливо. Усі створені електронні кабінети зберігаються до завершення вступної кампанії цього року.

 

Джерело: https://osvita.ua/consultations/89535/