ПОМИЛКИ ПРИ РЕЄСТРАЦІЇ Е-КАБІНЕТУ ВСТУПНИКА ДО МАГІСТРАТУРИ

ПОМИЛКИ ПРИ РЕЄСТРАЦІЇ Е-КАБІНЕТУ ВСТУПНИКА ДО МАГІСТРАТУРИ

З 01 липня 2024 року стартувала реєстрація електронних кабінетів вступників до магістратури, які вступають на основі освітнього рівня бакалавр або магістр.

Водночас деякі майбутні магістранти не можуть швидко зареєструвати електронний кабінет для подальшого подання заяв на вступ через те, що отримують повідомлення про помилки під час реєстрації.

Пропонуємо дізнатись, що означає код кожної помилки та як діяти у кожному окремому випадку.

М1.1

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: сертифікат ЄВІ / ЄФВВ не знайдено. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до порядку, визначеному в Інструкції ЕК у разі помилки М1.1».

У реєстрі сертифікатів ЄВІ / ЄФВВ не знайдено сертифіката з параметрами вступника. Вступник наполягає, що в нього діючий сертифікат.

Порядок дій:

Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації М1.1».

До листа додаються: сканкопія (фото) сертифіката ЄВІ/ЄФВВ (з номером, піном, роком видачі), сканована копія документа про вищу освіту, копію документа, що посвідчує особу та скріншот з помилкою. У тексті листа радимо вказувати контактний номер телефону.

За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про додання дійсного сертифіката ЄВІ/ЄФВВ в реєстр або про недійсність сертифіката.

М1.2

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: документ не знайдено у Реєстрі документів про освіту ЄДЕБО. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції М1.2».

У реєстрі документів про освіту не знайдено документ про вищу освіту з параметрами вступника. Вступник наполягає, що саме в нього діючий документ про вищу освіту (диплом бакалавра, спеціаліста або магістра).

Порядок дій:

Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації М1.2».

До листа додаються: сканкопія (фото) документа про вищу освіту (з ПІБ, серією, номером, датою видачі) паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером, ким видано, дата видачі), *(скановану копію паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм надаєте з двох сторін) та скріншот з помилкою. У разі, якщо була зміна ПІБ, додайте скановану копію документа про зміну ПІБ (свідоцтво про шлюб, рішення суду, свідоцтво про зміну імені тощо) та скріншот з помилкою. У тексті листа радимо вказувати контактний номер телефону.

За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про додання дійсного документа про вищу освіту або про його недійсність.

М1.3

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: вказано анульований документ про освіту. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції М1.3».

Документ про вищу освіту позначено як анульований в ЄДЕБО. Вступник наполягає, що це не так, навіть з урахуванням наданих інструкцій до кабінету роз`яснень.

Порядок дій:

Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації М1.3».

До листа додаються: сканкопія (фото) документа про вищу освіту (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером, ким видано, дата видачі), *(скановану копію паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм надаєте з двох сторін) та скріншот з помилкою. У разі, якщо була зміна ПІБ, додайте скановану копію документа про зміну ПІБ (свідоцтво про шлюб, рішення суду, свідоцтво про зміну імені тощо) та скріншот з помилкою. У тексті листа радимо вказувати контактний номер телефону.

За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про результат вирішення проблеми.

М1.4

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: вказано документ, що не належить особі. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції М1.4».

Документ про вищу освіту позначено як не належить персоні в ЄДЕБО. Вступник наполягає, що це не так, навіть з урахуванням наданих в інструкції до кабінету роз`яснень.

Порядок дій:

Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації М1.4».

До листа додаються: сканкопії (фото) документа про вищу освіту (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером, ким видано, дата видачі), *(скановану копію паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм надаєте з двох сторін) та скріншот з помилкою. У разі, якщо була зміна ПІБ, додайте скановану копію документа про зміну ПІБ (свідоцтво про шлюб, рішення суду, свідоцтво про зміну імені тощо), та скріншот з помилкою. У тексті листа радимо вказувати контактний номер телефону.

За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про результат перевірки.

М1.5

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: знайдено декілька діючих документів про освіту з вказаними серією та номером. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції М1.5».

В ЄДЕБО існує декілька діючих документів про освіту з вказаними типом, серією та номером (або в одній особі, або в різних особах).

Порядок дій:

Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації М1.4».

До листа додаються: сканкопії (фото) документа про вищу освіту (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером, ким видано),*(скановану копію паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм надаєте з двох сторін), та скріншот з помилкою. У тексті листа радимо вказувати контактний номер телефону.

За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про результат перевірки.

М3.2.

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: в даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, є розбіжності з даними вказаного документа про освіту. Перевірте правильність введених даних. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції М3.4».

Не пройшла перевірка на додання документа про освіту в картку фізичної особи (збіг ПІБ(ІБ) та дати народження, зазначені в документі про освіту та в існуючій картці з сертифікатом). Вступник наполягає, що це його документ про освіту та сертифікат.

Порядок дій:

Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації М3.4».

До листа додаються: сканкопії (фото) документа про вищу освіту (з ПІБ, серією, номером, датою видачі, ким видано), сертифіката ЄВІ/ЄФВВ (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером та ким видано документ), *(скановану копію паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм надаєте з двох сторін) та скріншот з помилкою. У разі, якщо була зміна ПІБ, додайте скановану копію документа про зміну ПІБ (свідоцтво про шлюб, рішення суду, свідоцтво про зміну імені тощо). У тексті листа радимо вказувати контактний номер телефону.

За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про вирішення проблемного питання.

М3.4.

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації. За даними ЄДЕБО вказані сертифікат та документ про освіту належать різним вступникам. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції М3.4».

В ЄДЕБО є картка фізичної особи, в яку додано неанульований документ про освіту вступника, та при цьому в ЄДЕБО є інша картка фізичної особи, в яку додано неанульований сертифікат вступника. Вступник наполягає, що це його документ про освіту та сертифікат.

Порядок дій:

Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації М3.4».

До листа додаються: сканкопії (фото) документа про вищу освіту (з ПІБ, серією, номером, датою видачі, ким видано), РНОКПП, сертифіката ЄВІ/ЄФВВ (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером та ким видано документ), *(скановану копію паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм надаєте з двох сторін) та скріншот з помилкою. У разі, якщо була зміна ПІБ, додайте скановану копію документа про зміну ПІБ (свідоцтво про шлюб, рішення суду, свідоцтво про зміну імені тощо). У тексті листа радимо вказувати контактний номер телефону.

За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про вирішення проблемного питання.

М3.7.

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: в даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, є розбіжності щодо вказаного документа про освіту. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції М3.7».

В ЄДЕБО є картка фізичної особи, яка була ідентифікована як картка вступника, але документ про освіту в ній (який відповідає серії та номеру документа вступника) внесено як поліграфічний (або з пустим джерелом походження), тобто він не може бути використаний в ЕК.

Порядок дій:

Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації М3.7».

До листа додаються: сканкопії (фото) документа про вищу освіту (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером та ким видано документ), *(скановану копію паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм надаєте з двох сторін) та скріншот з помилкою. У тексті листа радимо вказувати контактний номер телефону.

Можливість створити кабінет буде тільки у випадку, якщо це не поліграфічний документ та за результатами перевірки додано джерело походження, про що і буде повідомлено.

М3.8.

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: в даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, є розбіжності щодо РНОКПП. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до порядку, визначеному в Інструкції ЕК у разі помилки М3.8».

Під час реєстрації було визначено валідований РНОКПП, але при спробі внести його до картки фізичної особи відбулася помилка. До картки фізичної особи внесено інший РНОКПП або внесення цього коду не відповідає іншим документам про освіту фізичної особи, які мають валідовані РНКОПП, або потрібний РНОКПП внесено до картки іншої фізичної особи (можливо, не валідований у ній).

Порядок дій:

Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації М3.8».

До листа додаються: сканкопія (фото) документа про освіту (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сканкопія (фото) паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером), сканкопії (фото) РНОКПП (ідентифікаційний код!) та скріншот з помилкою. У разі, якщо була зміна ПІБ, додайте скановану копію документа про зміну ПІБ (свідоцтво про шлюб, рішення суду, свідоцтво про зміну імені тощо). У тексті листа, рекомендуємо вказувати контактний номер телефону.

За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про причину помилки.

М4.1.

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: в ЄДЕБО відсутні дані для однозначної ідентифікації особи без сертифіката ЄВІ/ЄФВВ (МТНК). Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції М4.1».

Особа реєструється без сертифікатів ЄВІ/ЄФВВ. В ЄДЕБО існує картка фізичної особи з вказаним документом про освіту, але вона не має діючих документів, що посвідчують особу або валідований РНОКПП, тож виконати додаткову ідентифікацію неможливо.

Порядок дій:

Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації М4.1».

До листа додаються: сканкопії (фото) документа про освіту (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), РНОКПП (реєстраційний номер облікової картки платника податків), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером та ким видано документ), *(скановану копію паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм надаєте з двох сторін, та скріншот з помилкою. У разі, якщо була зміна ПІБ додайте скановану копію документа про зміну ПІБ (свідоцтво про шлюб, рішення суду, свідоцтво про зміну імені тощо). У тексті листа, рекомендуємо вказувати контактний номер телефону.

За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє щодо можливості створення електронного кабінету.

М4.2.

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: в даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, є розбіжності з вказаними даними додаткової ідентифікації. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції М4.2».

Особа реєструється без сертифікатів ЄВІ/ЄФВВ. В ЄДЕБО існує картка фізичної особи з вказаним документом про освіту, але особа не може пройти додаткову ідентифікацію, хоча наполягає, що правильно вносить дані. В існуючій картці фізичної особи можуть бути застарілі документи, що посвідчують особу.

Порядок дій:

Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації М4.2».

До листа додаються: сканкопії (фото) документа про вищу освіту (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), документа про повну загальну середню освіту (атестат, свідоцтво), РНОКПП, паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером та ким видано документ), *(скановану копію паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм надаєте з двох сторін), РНОКПП та скріншот з помилкою. У разі, якщо була зміна ПІБ, додайте скановану копію документа про зміну ПІБ (свідоцтво про шлюб, рішення суду, свідоцтво про зміну імені тощо). У тексті листа радимо вказувати контактний номер телефону.

За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про вирішення проблемного питання.

М4.3.

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: в ЄДЕБО відсутні дані для однозначної ідентифікації особи без сертифіката ЄВІ/ЄФВВ. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції М4.3».

Особа реєструється без сертифікатів ЄВІ/ЄФВВ. В ЄДЕБО не існує картки фізичної особи з вказаним документом про освіту або валідованого РНОКПП, але при цьому існує більше однієї картки з вказаними в документі про освіту ПІБ та датою народження та з документом, що посвідчує особу, який було вказано при замовленні документа.

Порядок дій:

Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації М4.3».

До листа додаються: сканкопії (фото) документа про вищу освіту (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером та ким видано документ), *(скановану копію паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм надаєте з двох сторін), РНОКПП та скріншот з помилкою. У разі, якщо була зміна ПІБ, додайте скановану копію документа про зміну ПІБ (свідоцтво про шлюб, рішення суду, свідоцтво про зміну імені тощо). У тексті листа радимо вказувати контактний номер телефону.

За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про вирішення проблемного питання.

М4.4.

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: в ЄДЕБО відсутні дані для однозначної ідентифікації особи без сертифіката ЄВІ/ЄФВВ. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції М4.4».

Особа реєструється без сертифікатів ЄВІ/ЄФВВ. В ЄДЕБО не існує картки фізичної особи з вказаним документом про освіту, але при цьому існує хоча б одна картка фізичної особи з вказаними в документі про освіту ПІБ та датою народження, яка не має ні актуального документа, що посвідчує особу, ні валідованого РНОКПП.

Порядок дій:

Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації М4.4».

До листа додаються: сканкопії (фото) документа про вищу освіту (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером та ким видано документ), *(скановану копію паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм надаєте з двох сторін), РНОКПП та скріншот з помилкою. У разі, якщо була зміна ПІБ, додайте скановану копію документа про зміну ПІБ (свідоцтво про шлюб, рішення суду, свідоцтво про зміну імені тощо). У тексті листа радимо вказувати контактний номер телефону.

За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про вирішення проблемного питання.

М4.5.

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: в ЄДЕБО відсутні дані для однозначної ідентифікації особи без сертифіката ЄВІ/ЄФВВ (МТНК). Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції М4.5».

Особа реєструється без сертифікатів ЄВІ/ЄФВВ. В ЄДЕБО не існує картки фізичної особи з вказаним документом про освіту, нема валідованого РНОКПП.

Порядок дій:

Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації М4.5».

До листа додаються: сканкопії (фото) документа про освіту (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером), *(скановану копію паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм надаєте з двох сторін), сканкопії (фото) РНОКПП (ідентифікаційний код!) та скріншот з помилкою. У тексті листа, рекомендуємо вказувати контактний номер телефону.

За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє щодо можливості створення електронного кабінету.

М4.6.1.

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: в даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, є розбіжності з вказаними даними додаткової ідентифікації. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції М4.6.1».

Особа реєструється без сертифікатів ЄВІ/ЄФВВ. В ЄДЕБО не існує картки фізичної особи з вказаним документом про освіту, але існує хоча б одна картка фізичної особи з ПІБ та датою народження, вказаними в документі про освіту, в картці вказано документ про освіту або валідований РНОКПП, який було вказано при замовленні документа про освіту, але ані номер документа, що посвідчує особу, ані РНОКПП не підтверджено додатковою ідентифікацією.

Порядок дій:

Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації М4.6.1.».

До листа додаються: сканкопії (фото) документа про вищу освіту (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), документ про повну загальну середню освіту (атестат, свідоцтво), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером та ким видано документ), *(скановану копію паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм надаєте з двох сторін), РНОКПП та скріншот з помилкою. У разі, якщо була зміна ПІБ, додайте скановану копію документа про зміну ПІБ (свідоцтво про шлюб, рішення суду, свідоцтво про зміну імені тощо). У тексті листа радимо вказувати контактний номер телефону.

За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про вирішення проблемного питання.

М4.6.2.

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: в даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, є розбіжності з вказаними даними додаткової ідентифікації. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції М4.6.2».

Особа реєструється без сертифікатів ЄВІ/ЄФВВ. В ЄДЕБО не існує картки фізичної особи з вказаним документом про освіту, але існує хоча б одна картка з вказаними ПІБ та датою народження, вказаними в документі про освіту, але вступником не підтверджено додатковою ідентифікацією документ, що посвідчує особу або валідований РНОКПП такої картки. Проблема може бути в зв’язку з неактуальними даними в картці фізичної особи.

Порядок дій:

Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації М4.6.2».

До листа додаються: сканкопії (фото) документа про вищу освіту (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером та ким видано документ), *(скановану копію паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм надаєте з двох сторін), РНОКПП та скріншот з помилкою. У разі, якщо була зміна ПІБ, додайте скановану копію документа про зміну ПІБ (свідоцтво про шлюб, рішення суду, свідоцтво про зміну імені тощо). У тексті листа радимо вказувати контактний номер телефону.

За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про вирішення проблемного питання.

М4.6.3.

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: в даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, є розбіжності з вказаними даними додаткової ідентифікації. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції М4.6.3».

Особа реєструється без сертифікатів ЄВІ/ЄФВВ. Не існує картки фізичної особи, що має вказаний документ про освіту, при цьому також не існує карток з ПІБ та датою народження і документа про освіту, тож очікується підтвердження документа, що посвідчує особу або валідованого РНОКПП із запису ІВС «Освіта», але вступником додатковою ідентифікацією його не підтверджено.

Порядок дій:

Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації М4.6.3.».

До листа додаються: сканкопії (фото) документа про освіту (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером), *(скановану копію паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм надаєте з двох сторін), сканкопії (фото) РНОКПП (ідентифікаційний код!) та скріншот з помилкою. У разі, якщо була зміна ПІБ, додайте скановану копію документа про зміну ПІБ (свідоцтво про шлюб, рішення суду, свідоцтво про зміну імені тощо). У тексті листа, рекомендуємо вказувати контактний номер телефону.

За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє щодо можливості створення електронного кабінету.

М4.6.4.

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: в ЄДЕБО існує особа, що має ваші ПІБ та дату народження, але інший документ про освіту, що перешкоджає можливості однозначної ідентифікації особи. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до порядку, визначеному в Інструкції ЕК у разі помилки М4.6.4».

Особа реєструється без сертифікатів ЄВІ/ЄФВВ. Не існує картки фізичної особи, що має вказаний документ про освіту, при цьому також існує хоча б одна картка з ПІБ та датою народження з документа про освіту, але вона була створена реєстрацією кабінету вступника за іншим документом про освіту. Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації М4.6.4».

До листа додаються: сканкопії (фото) документа про освіту (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером), *(скановану копію паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм надаєте з двох сторін), сканкопії (фото) РНОКПП (ідентифікаційний код!) та скріншот з помилкою. У разі, якщо була зміна ПІБ, додайте скановану копію документа про зміну ПІБ (свідоцтво про шлюб, рішення суду, свідоцтво про зміну імені тощо). У тексті листа, рекомендуємо вказувати контактний номер телефону.

За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє щодо можливості створення електронного кабінету.

За матеріалами державного підприємства «Інфоресурс».

Джерело: https://osvita.ua/master/umovy/92577/