РЕЄСТРАЦІЯ НА ЄВІ ТА ЄФВВ ДЛЯ ВСТУПУ В МАГІСТРАТУРУ

РЕЄСТРАЦІЯ НА ЄВІ ТА ЄФВВ ДЛЯ ВСТУПУ В МАГІСТРАТУРУ

У 2024 році вступ для здобуття ступеня магістра передбачає складання єдиного вступного іспиту (ЄВІ) або єдиного фахового вступного випробування (ЄФВВ).

Для вступу на всі спеціальності на основі здобутого ступеня бакалавра, магістра (освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста) потрібно скласти ЄВІ. 

Для вступу на спеціальності галузей знань «Соціальні та поведінкові науки», «Управління та адміністрування», «Публічне управління та адміністрування», «Освіта / Педагогіка» потрібно, окрім ЄВІ, скласти ще ЄФВВ.

Обов’язковою умовою складання ЄВІ та ЄФВВ для вступу в магістратуру є реєстрація вступника.

Приймальні комісії вишів здійснюють реєстрацію за умови особистої присутності вступника (особиста реєстрація) або дистанційно (дистанційна реєстрація).

Реєстрація для складання єдиного вступного іспиту та єдиного фахового вступного випробування триватиме з 07 до 29 травня.

Процедура реєстрації на ЄВІ і ЄФВВ

Реєстрацію проводить приймальна комісія ДЗВО «Університет менеджменту освіти».

Вступник може реєструватися в будь-якому виші, який здійснює набір на навчання за ступенем магістра за обраною вступником спеціальністю (навіть якщо вступник не має наміру вступати до цього закладу вищої освіти).

Реєстрація вступників відбувається електронною поштою або іншим каналом звʼязку, визначеним закладом освіти.

Для цього заклади вищої освіти розміщують на своїх сайтах електронну адресу приймальної комісії, а також номери телефонів, за якими вступники можуть отримати консультацію.

Вступника, який бажає взяти участь одночасно в конкурсному відборі на навчання для здобуття ступеня магістра за спеціальностями, вступ на які передбачає проходження ЄФВВ, та за іншими спеціальностями, реєструє приймальна комісія закладу вищої освіти, який здійснює набір на навчання за ступенем магістра за однією з вибраних вступником спеціальностей, вступ на яку передбачає проходження ЄФВВ.

Вступники повинні мати картку фізичної особи в Єдиній державній електронній базі з питань освіти. Якщо вступник не має такої картки, то приймальна комісія створює її перед початком реєстрації.

Важливо: також вступникам в магістратуру, які планують для участі в ЄВІ та ЄФВВ реєструватися дистанційно, треба заздалегідь отримати кваліфікований електронний підпис.

Цьогоріч дистанційна реєстрація здійснюється за умови встановлення приймальною комісією фізичної особи (вступника) шляхом електронної ідентифікації.

Приймальні комісії у разі дистанційної реєстрації прийматимуть лише заяви-анкети, на які накладено кваліфікований електронний підпис (КЕП).

Вступнику буде відмовлено в реєстрації для участі в ЄВІ / ЄФВВ у разі відсутності на анкеті його кваліфікованого електронного підпису.

Документи, необхідні для реєстрації на ЄВІ та ЄФВВ

Для дистанційної  реєстрації вступник має надіслати на електронну адресу приймальної комісії чи на інший визначений закладом канал зв’язку скановані копії (фотокопії) таких документів:

  • заповненої заяви-анкети з інформацією, необхідною для оформлення екзаменаційного листка, зі своїм накладеним кваліфікованим електронним підписом;
  • документа, що посвідчує особу;
  • реєстраційний номер облікової картки платника податків (крім осіб, які через релігійні переконання відмовляються від прийняття цього номера: вони мають надати документ, що підтверджує причину невнесення до анкети інформації про номер);
  • документа про здобутий ступінь вищої освіти (освітньо-кваліфікаційний рівень) (для осіб, які завершили навчання);
  • довідки, виданої за місцем навчання, щодо планового завершення навчання та отримання диплома в рік вступу – для осіб, персональні дані яких не вносять до Єдиної державної бази з питань освіти);
  • медичного висновку за формою первинної облікової документації  № 086-3/о (у разі необхідності створення особливих умов);
  • фотокартки для документів (чорно-білої або кольорової) із зображенням, що відповідає досягнутому віку вступника.

Перед початком реєстрації вступника працівник приймальної комісії має перевірити наявність документів, потрібних для реєстрації, і надати відповідь про отримання документів (на електронну адресу, з якої надійшли документи, або за допомогою іншого визначеного закладом каналу зв’язку):

  • підтвердити отримання документів і повідомити, що документи взято для опрацювання, – якщо особа має право брати участь у конкурсному відборі та надала всі копії документів;
  • повідомити про потребу в додатковому вивченні документів – якщо особа надала довідку, видану за місцем навчання, щодо планового завершення навчання та отримання диплома в рік вступу, а в представника приймальної комісії виникли сумніви щодо її достовірності;
  • повідомити про відмову в реєстрації із зазначенням причини відмови – якщо після перевірки документів установлено, що особа не має права брати участі у конкурсному відборі або надала не всі копії документів;

Бланк екзаменаційного листка та реєстраційна картка

Вступник вважається зареєстрованим після виготовлення бланка екзаменаційного листка.

Під час реєстрації приймальна комісія перевіряє достовірність інформації, наданої вступником, і створює запит до Єдиної державної електронної бази з питань освіти (ЄДЕБО) на формування бланка екзаменаційного листка. 

Формування бланка здійснюються за допомогою сервісу, розміщеного на сайті Українського центру оцінювання якості освіти.

У процесі формування бланка екзаменаційного листка до програми вносять такі дані:

  • номер контактного телефону вступника;
  • іноземна мова, завдання з якої має містити тест ЄВІ (англійська, німецька, французька, іспанська мова);
  • інформація про спрямування предметного тестування (не більше двох), з якого вступник бажає пройти ЄФВВ;
  • сесія (основна чи додаткова), під час якої вступник бажає проходити певне предметне тестування ЄФВВ (якщо предметні тестування з вибраних спрямувань ЄФВВ відбуваються одночасно під час основної сесії);
  • інформація про необхідність створення особливих умов (код умови) та номер і дата медичного висновку про створення особливих (спеціальних) умов за формою первинної облікової документації № 086-3/о (для осіб з особливими освітніми потребами);
  • інформація про населений пункт, у якому вступник бажає пройти ЄВІ та/або ЄФВВ.

Після внесення інформації до програми працівник приймальної комісії генерує реєстраційну картку учасника ЄВІ/ЄФВВ (додаток 4).

Скановані копії бланка екзаменаційного листка та реєстраційної картки приймальна комісія надсилає на електронну адресу вступника. Вступник має перевірити інформацію на копіях документів і в разі виявлення помилок звернутися до приймальної комісії для з’ясування ситуації.

Якщо копії бланка екзаменаційного листка та реєстраційної картки не надійшли на адресу, зазначену в анкеті, за два тижні до початку проведення ЄВІ/ЄФВВ вступник має звернутися до приймальної комісії, до якої надсилав реєстраційні документи, для отримання роз’яснень.

Для кожного учасника, який отримав екзаменаційний листок, на сайті Українського центру оцінювання якості освіти створюють Кабінет вступника, доступ до якого здійснюється за номером екзаменаційного листка та РIN-кодом, зазначеним у ньому.

Відмова в реєстрації та перереєстрація

Приймальна комісія може відмовити вступнику в реєстрації в разі:

  • надання вступником недостовірної або неповної інформації, потрібної для реєстрації;
  • подання документів вступником, який відповідно до вимог законодавства не має права на участь у конкурсному відборі для здобуття ступеня магістра;
  • необхідності створення особі для проходження ЄВІ та/або ЄФВВ особливих умов, створення яких законодавством не передбачено.

Вступник може внести зміни до реєстраційних даних, здійснивши перереєстрацію протягом часу, відведеного для реєстрації.

Для перереєстрації вступнику необхідно звернутися до приймальної комісії, яка його зареєструвала, та повернути раніше виданий екзаменаційний листок для анулювання.

Якщо в процесі перереєстрації вступник бажає змінити персональні дані – він має надати документи, що підтверджують зміну персональних даних.

Джерело: https://osvita.ua/master/umovy/68805/