Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція з міжнародною участю «Розвиток ключових компетентностей особистості педагога в умовах реформування освіти»
(м. Біла Церква – м. Дніпро, 28 травня 2019 р., ДЗВО «Університет менеджменту освіти», БІНПО).
Інтернет-конференцію проведено на базі Білоцерківського інституту неперервної професійної освіти та у м. Дніпро на базі Державного навчального закладу «Міжрегіональне вище професійне училище з поліграфії та інформаційних технологій».
Конференція спрямована на вирішення актуальних питань щодо розвитку ключових компетентностей особистості сучасного педагога; обмін сучасним психолого-педагогічним досвідом навчання, виховання та розвитку особистості учня, як майбутнього фахівця; вдосконалення освітнього процесу в закладах професійно-технічного напряму; підвищення психолого-педагогічної та науково-методичної компетентності педагогічних працівників; розвиток інформаційно-цифрових компетентностей педагогів закладів професійної (професійно-технічної) освіти у контексті діджиталізації освіти та соціальної й громадянської компетентностей для забезпечення навчання впродовж життя.
В оргкомітет конференції надійшло понад 100 тез доповідей від закладів освіти Вінницької, Дніпропетровської, Донецької, Житомирської, Запорізької, Кіровоградської, Київської, Луганської, Львівської, Миколаївської, Одеської, Рівненської, Сумської, Харківської, Херсонської, Хмельницької, Чернігівської, Черкаської, Чернівецької областей та зарубіжних партнерів Республіки Білорусь та Казахстану.
Роботу Конференції було організовано у форматі пленарного он-лайн засідання і п’яти секцій.
Учасники конференції відзначили високий загальний рівень наукових досліджень, які проводяться на сучасному етапі, за напрямами:
1. Психолого-педагогічна компетентність педагогів закладів професійної (професійно-технічної) освіти.
2. Науково-методична компетентність педагогів ЗП(ПТ)О.
3. Розвиток інформаційно-цифрових компетентностей педагогічних працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти у контексті діджиталізації освіти.
4. Соціальна та громадянська компетентність як категорії ключових компетентностей для забезпечення навчання впродовж життя.
5. Освіта для сталого розвитку.
За результатами обговорення доповідей прийнято резолюцію:
1. Відмітити значний інтерес до проблематики заходу з боку закладів освіти, високий рівень практичної значущості досліджень, які представлені в доповідях учасників.
2. Схвалити основні положення наукових доповідей учасників конференції, відзначити їх актуальність, ґрунтовність, наукове та практичне значення, а також високу якість досліджень.
3. Рекомендувати учасникам конференції за результатами доповідей підготувати статті та подати до збірнику матеріалів конференції.
4. Сприяти впровадженню теоретичних і практичних результатів учасників конференції у практику Білоцерківського інституту неперервної професійної освіти.
5. Рекомендувати впроваджувати наукові розробки у навчальний процес. Відобразити інформацію про найбільш важливі наукові результати на сайті Білоцерківського інституту неперервної професійної освіти (www.ipo-ipp.com.ua).
Результати конференції висвітлено у публікаціях науково-педагогічних працівників у науково-періодичних виданнях.