Наукові дослідження
НАУКОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ З ПРОБЛЕМ РОЗВИТКУ ОСВІТИ, ЩО ПОТРЕБУЮТЬ НЕВІДКЛАДНОГО РОЗГЛЯДУ ЗА ЦІЛЬОВИМ ДЕРЖАВНИМ ФІНАНСУВАННЯМ
«Кваліфікаційний розрив на ринку праці в умовах війни та повоєнного відновлення економіки України» (02.2024–12.2024 р.)
РК № 0124U001101
«Цифрова хмарно орієнтована система управління навчанням магістрів і PhD у галузях педагогіки, соціальних та поведінкових наук» (02.2022–12.2022 р.).
РК № 0122U000768
«Удосконалення сучасних моделей підвищення кваліфікації педагогів професійної освіти в умовах сталого розвитку» (02.2021–12.2021 р.).
РК № 0121U108611
ІНІЦІАТИВНІ НАУКОВО-ДОСЛІДНІ РОБОТИ:
«Трендвотчінг ринку праці в системі підготовки і підвищення кваліфікації фахівців в умовах повоєнного відновлення України» (2022-2025 рр.).
РК №0122U202007
«Професійна мобільність учасників освітнього процесу в умовах реформування вищої освіти» (2022–2024 рр.)
РК №0122U200923
«Психологічний образ майбутнього сучасних українців», (2022–2023 рр.)
РК №0122U201624
«Проєктне управління розвитком соціально-економічних та інформаційних систем в умовах діджиталізації» (2022–2024 рр.)
РК № 0122U000096
«Тренди, ризики та детермінанти соціально-економічного розвитку організації в умовах цифрової трансформації»(2021–2025 рр.)
РК № 0121U114199
«Трансформація публічного управління розвитком соціального, економічного, політичного та людського потенціалів суспільства і держави» (2020–2025 рр.)
РК № 0120U105398
«Трансформація професійного розвитку педагогічних і науково-педагогічних працівників в умовах відкритого університету післядипломної освіти» (2020–2025 рр.)
РК № 0120U104637
«Економічні, соціальні та інформаційні механізми формування та вдосконалення системиуправління проектами» (2019–2021 рр.)
РК № 0119U000543
«Психологічні чинникисуб’єктивногоблагополуччя персоналу освітніхорганізацій» (2017–2021 рр.)
«Підготовка конкурентоспроможних фахівців в умовах освітніх змін» (2017–2021 рр.)
«Удосконалення сучасних моделей підвищення кваліфікації педагогів професійноїо світи у контексті формування та розвитку професійної компетентності» (2017–2021 рр.)
«Особистісний розвиток та психологічна допомога в сучасних умовах» (2017–2021 рр.)
«Професійний розвиток фахівців у системі освіти дорослих: історія, теорія, технології» (2017–2019 рр.)
«Наукові засади управління якістю вищої освіти в контексті чинного законодавства України» (2017–2019 рр.)
«Теоретичні та методичні основи впровадження технологій змішаного навчання в систему відкритої післядипломноїо світи» (2017–2019 рр.)
«Науково-методичні засади підвищення ефективності державно-громадського управління неперервною освітою в умовах суспільної трансформації в Україні» (2016–2020 рр.)
«Управління конкурентоспроможністю персоналу, робіт та послуг: теорія, методологія, практика» (2016–2020 рр.)
«Механізми формування та удосконалення системи управління проектами економічного та соціального спрямування в умовах суспільно-політичних трансформацій в Україні» (2015–2017 рр.)
Теоретичні та методичні основи застосування технологій навчання в системі відкритої післядипломної освіти (2016-2018 рр.)
ДЕРЖБЮДЖЕТНІ НАУКОВО-ДОСЛІДНІ ТЕМИ (2015 Р.):
1.«Соціально-педагогічні технології управління системою післядипломної педагогічної освіти в умовах інноваційних трансформацій»
Науковийкерівник НДР Дмитренко Г. А.
2. «Теоретико-методичні засади проектування технологій навчання в системі відкритої післядипломної педагогічної освіти»
Науковийкерівник НДР Ляхоцька Л. Л.
3. «Психолого-педагогічна підготовка конкурентноздатного фахівця в умовах післядипломної педагогічної освіти»
Науковий керівник НДР Г. О. Козлакова
ДЕРЖБЮДЖЕТНІ НАУКОВО-ДОСЛІДНІТЕМИ (2012-2014 РР.):
1.Науково-методичні основи модернізації освітньої діяльності вищихнавчальних закладів післядипломної педагогічної освіти на засадах сучасних технологій.
ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТРАЦІЙНИЙ НОМЕР 0112U002346
Керівник теми – академік В. В. Олійник.
2. Теоретико-методичні засади підготовкинауково-педагогічнихкадрів у системіпіслядипломноїосвіти.
ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТРАЦІЙНИЙ НОМЕР 0112U000666.
Керівник теми – доктор педагогічних наук, професор Є. Р. Чернишова
3. Технології підготовки керівників районних (міських) відділів освіти до впровадження й оцінювання освітньої політики.
ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТРАЦІЙНИЙ НОМЕР 0112U000665.
Керівник теми – кандидат педагогічних наук, доцент Л. М. Забродська
4. Психологічна підготовка керівників освітніх організацій до діяльності в умовахзмін.
ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТРАЦІЙНИЙ НОМЕР 0112U000700.
Керівник теми – доктор психологічних наук, професор О. І. Бондарчук
5. Особистісно орієнтовані засади психологічної підготовки майбутніх психологів у системі післядипломної педагогічної освіти.
ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТРАЦІЙНИЙ НОМЕР 0112U002317.
Керівник теми – доктор психологічних наук професор П. В. Лушин.
6. Теоретичні та методичні засади управління підготовкою фахівців з педагогіки вищої школи на основі компетентнісного підходу в межах європейської кредитно-трансферної системи організації навчального процесу.
ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТРАЦІЙНИЙ НОМЕР 0112U001593.
Керівник теми – доктор педагогічних наук, доцент З. В. Рябова
ДЕРЖБЮДЖЕТНІ НАУКОВО-ДОСЛІДНІ ТЕМИ (2009-2011 РР.)
1. «Організація кредитно-модульного навчання за дистанційною формою підвищення кваліфікації керівних кадрів освіти».
2. «Організаційно-методичні засади реалізації освітньої програми «Основи психолого-педагогічних досліджень» у системі післядипломної педагогічної освіти».
3. «Організація навчального процесу в закладах післядипломної педагогічної освіти в умовах їх інноваційного розвитку».
4. «Формування готовності працівників закладів післядипломної педагогічної освіти до сприйняття європейських освітніх цінностей».
5. «Формування психологічної компетентності керівників закладів освіти в системі післядипломної педагогічної освіти».
6. «Теоретико-методичні основи підготовки керівників до оцінювання результатів діяльності загальноосвітнього навчального закладу»
7. «Методичні засади підготовки педагогів до попередження насильства та агресії у сім’ї».
8. «Формування здорового способу життя учнів загальноосвітніх навчальних закладів на основі розвитку життєвих навичок».
9. «Науково-методичне забезпечення розвитку україномовної компетентності педагогічних працівників у закладах післядипломної освіти».