Електронне наукове фахове видання "Теорія та методика управління освітою" випуск 9 (2012)
УДК 37.013(05)
ISSN 2310-2411
Фахова реєстрація у ВАК України: Постанова Президії ВАК України № 2-05/2 від «27» травня 2009 р.
Внесений до переліку наукових фахових видань у галузі педагогічних наук
рішенням президії Вищої атестаційної комісії України
від 27.05.2009 р. № 21-05/2
Затверджено вченою радою
ДВНЗ «Університет менеджменту освіти»
(протокол № 9 від 21 листопада 2012 р.)
ЗМІСТ:
В. Базелюк ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ЗНЗ У СУЧАСНИХ УМОВАХ
О. Врублевська ПРОЕКТУЄМО РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯ: КОМПЕТЕНЦІЇ ПРОТИ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ
І. Гайдамака ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ, ЯК ОСНОВА ПСИХОЛОГІЧНОГО ЗДОРОВ'Я СІМ'Ї
М. Гладченко ОСНОВНІ СКЛАДОВІ КОНЦЕПЦІЇ СТРАТЕГІЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ВИЩОЇ ОСВІТИ КРАЇН ЄС
І. Драч ФЕНОМЕН УПРАВЛІННЯ В УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ
В. Дмитриев РАСШИРЕНИЕ КЛЮЧЕВЫХ ЭЛЕМЕНТОВ МАРКЕТИНГОВОГО КОМПЛЕКСА ВУЗА
Л. Калініна, І. Рябуха СОЦІАЛЬНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК ОБ’ЄКТ РОЗВИТКУ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ
О. Климова МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ «BUSINESS ENGLISH PORTFOLIO» НА ЗАНЯТТЯХ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
І. Климчук ФІНАНСУВАННЯ ОСВІТИ І НАУКИ В УКРАЇНІ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
Г. Кільова ФОРМИ І ВИДИ АДАПТАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ У ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
І. Матросова ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ У СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНИХ ВНЗ
М. Морозова РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧА В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ
С. Мусійчук СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ САМОЕФЕКТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ ВЕТЕРИНАРНОЇ МЕДИЦИНИ
О. Онаць ЗМІСТОВА КОМПОНЕНТА СИСТЕМИ НАВЧАННЯШКІЛЬНИХ МЕНЕДЖЕРІВ
В. Піддячий ФІЛОСОФСЬКЕ ОСМИСЛЕННЯ ПОЧУТТІВ ПРЕКРАСНОГО, ПІДНЕСЕНОГО ТА КОМІЧНОГО
М. Піддячий КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО СОЦІАЛЬНО-ПРОФЕСІЙНОЇ ОРІЄНТАЦІЇ СТАРШОКЛАСНИКІВ
Л. Смолінчук ПРОБЛЕМА МЕТАКОМПЕТЕНЦІЙ В СУЧАСНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ
Я. Стемковська МОДЕЛЮВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
С. Страшко, І.Шеремет ПРО РОЛЬ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ В ПОПЕРЕДЖЕННІ ПОРУШЕНЬ ЗОРУ В УЧНІВ
Л. Фесік УПРАВЛІННЯ ВИЩИМ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ І РІВНЯ АКРЕДИТАЦІЇ НА АДАПТИВНИХ ЗАСАДАХ