Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Психолого-педагогічні аспекти навчання дорослих в системі неперервної освіти»
(м. Київ, 27 листопада 2019 р., ДЗВО «Університет менеджменту освіти», БІНПО).
Інтернет-конференцію проведено у Державній установі «Науково-методичний центр вищої та фахової передвищої освіти».
Конференція спрямована на вирішення актуальних питань щодо євроінтеграції сучасних інноваційних технологій навчання в системі неперервної освіти; обміну сучасним психолого-педагогічним досвідом навчання, самовиховання та саморозвитку особистості; гуманізація системи неперервної професійної освіти, впровадження педагогічних інновацій; готовність до сприйняття особистісно-орієнтованого навчання; підвищення професійної психолого-педагогічної компетентності педагогічних працівників.
У заході взяли участь понад 500 науково-педагогічних та педагогічних працівників вітчизняних та зарубіжних навчальних закладів та організацій. В оргкомітет конференції надійшло 124 доповіді, 30 закордонних публікацій з 10 країн: Азербайджану, Білорусі, Грузії, Казахстану, Латвії, Естонії, Польщі, США, Фінляндії, України.
Роботу конференції було організовано у форматі одного пленарного он-лайн засідання та дев’яти секцій. Напрями роботи конференції:
- Умови розвитку психолого-педагогічної компетентності педагогічних працівників в системі неперервної професійної освіти.
- Розвиток готовності педагогічних працівників до інноваційної діяльності.
- Організація процесу навчання та виховання на гуманістичних засадах.
- Принципи гуманізації управління освітніми організаціями.
- Моделювання інноваційної діяльності педагога.
- Особливості управління процесом розвитку закладу освіти в умовах євроінтеграції.
- Інформаційні технології в навчанні дорослих (дистанційні курси, тренінги, e-learning тощо).
- Основні вектори розвитку інклюзивної освіти в сучасному євроінтеграційному просторі.
- Освіта для сталого розвитку.
Доповіді учасників конференції в авторській редакції будуть видані у електронному збірнику матеріалів Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Психолого-педагогічні аспекти навчання дорослих в системі неперервної освіти». Авторами напрацювань є 17 докторів наук, 22 кандидатів наук, педагогічні працівники навчальних закладів І-ІV рівнів акредитації та методичних центрів ПТО Дніпропетровської, Донецької, Луганської, Волинської, Запорізької, Кіровоградської, Київської, Одеської, Полтавської, Рівненської, Сумської, Херсонської, Чернігівської областей України.
За результатами обговорення доповідей було прийнято резолюцію:
1. Схвалити основні положення наукових доповідей учасників конференції, відзначити їх актуальність, ґрунтовність, наукове та практичне значення, а також високу якість досліджень, що проводяться в межах наукових шкіл.
2. Підтримати діяльність науково-педагогічних колективів закладів вищої освіти, навчально-методичних центрів ПТО, навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації, Комунальних навчальних закладів щодо розвитку фундаментальної та прикладної науки. Вважати позитивними встановлені зв’язки з обміну інформацією за результатами наукових досліджень споріднених навчальних закладів та проведення спільних досліджень.
3. Вважати за доцільне розширювати і поглиблювати дослідження за наступними напрямами: теорії і практики розвитку психолого-педагогічної компетентності в системі безперервної освіти; вивчення питань розвитку готовності педагогічних працівників до інноваційної діяльності та управління процесом професійного розвитку педагогічних працівників; розвитку сучасних підходів щодо гуманізації освітнього процесу в сучасному євроінтеграційному просторі, особливостей управління процесом розвитку закладу освіти в сучасних умовах; методологічних засад підвищення кваліфікації педагогів професійної школи; впровадження сучасних інформаційних технології в навчанні дорослих; вдосконалення сучасних форм і методів оцінювання навчальних досягнень учнів.
4. Розширювати міжнародні зв’язки шляхом проведення спільних конференцій та опублікування робіт зарубіжних науковців у збірниках науково-практичних конференцій та семінарів.
5. Рекомендувати впроваджувати наукові розробки в освітній процес. Відобразити інформацію про найбільш важливі наукові результати на сайтах ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України та Білоцерківського інституту неперервної професійної освіти.