Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Психолого-педагогічні аспекти навчання дорослих в системі неперервної освіти»

(м. Київ, 27 листопада 2019 р., ДЗВО «Університет менеджменту освіти», БІНПО).

Інтернет-конференцію проведено у Державній установі «Науково-методичний центр вищої та фахової передвищої освіти».

Конференція спрямована на вирішення актуальних питань щодо євроінтеграції сучасних інноваційних технологій навчання в системі неперервної освіти; обміну сучасним психолого-педагогічним досвідом навчання, самовиховання та саморозвитку особистості; гуманізація системи неперервної професійної освіти, впровадження педагогічних інновацій; готовність до сприйняття особистісно-орієнтованого навчання; підвищення професійної психолого-педагогічної компетентності педагогічних працівників.

У заході взяли участь понад 500 науково-педагогічних та педагогічних працівників вітчизняних та зарубіжних навчальних закладів та організацій. В оргкомітет конференції надійшло 124 доповіді, 30 закордонних публікацій з 10 країн: Азербайджану, Білорусі, Грузії, Казахстану, Латвії, Естонії, Польщі, США, Фінляндії, України.

Роботу конференції було організовано у форматі одного пленарного он-лайн засідання та дев’яти секцій. Напрями роботи конференції:

  1. Умови розвитку психолого-педагогічної компетентності педагогічних працівників в системі неперервної професійної освіти.
  2. Розвиток готовності педагогічних працівників до інноваційної діяльності.
  3. Організація процесу навчання та виховання на гуманістичних засадах.
  4. Принципи гуманізації управління освітніми організаціями.
  5. Моделювання інноваційної діяльності педагога.
  6. Особливості управління процесом розвитку закладу освіти в умовах євроінтеграції.
  7. Інформаційні технології в навчанні дорослих (дистанційні курси, тренінги, e-learning тощо).
  8. Основні вектори розвитку інклюзивної освіти в сучасному євроінтеграційному просторі.
  9. Освіта для сталого розвитку.

Доповіді учасників конференції в авторській редакції будуть видані у електронному збірнику матеріалів Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Психолого-педагогічні аспекти навчання дорослих в системі неперервної освіти». Авторами напрацювань є 17 докторів наук, 22 кандидатів наук, педагогічні працівники навчальних закладів І-ІV рівнів акредитації та методичних центрів ПТО Дніпропетровської, Донецької, Луганської, Волинської, Запорізької, Кіровоградської, Київської, Одеської, Полтавської, Рівненської, Сумської, Херсонської, Чернігівської областей України.

За результатами обговорення доповідей було прийнято резолюцію:

1. Схвалити основні положення наукових доповідей учасників конференції, відзначити їх актуальність, ґрунтовність, наукове та практичне значення, а також високу якість досліджень, що проводяться в межах наукових шкіл.

2. Підтримати діяльність науково-педагогічних колективів закладів вищої освіти, навчально-методичних центрів ПТО, навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації, Комунальних навчальних закладів щодо розвитку фундаментальної та прикладної науки. Вважати позитивними встановлені зв’язки з обміну інформацією за результатами наукових досліджень споріднених навчальних закладів та проведення спільних досліджень.

3. Вважати за доцільне розширювати і поглиблювати дослідження за наступними напрямами: теорії і практики розвитку психолого-педагогічної компетентності в системі безперервної освіти; вивчення питань розвитку готовності педагогічних працівників до інноваційної діяльності та управління процесом професійного розвитку педагогічних працівників; розвитку сучасних підходів щодо гуманізації освітнього процесу в сучасному євроінтеграційному просторі, особливостей управління процесом розвитку закладу освіти в сучасних умовах; методологічних засад підвищення кваліфікації педагогів професійної школи; впровадження сучасних інформаційних технології в навчанні дорослих; вдосконалення сучасних форм і методів оцінювання навчальних досягнень учнів.

4. Розширювати міжнародні зв’язки шляхом проведення спільних конференцій та опублікування робіт зарубіжних науковців у збірниках науково-практичних конференцій та семінарів.

5. Рекомендувати впроваджувати наукові розробки в освітній процес. Відобразити інформацію про найбільш важливі наукові результати на сайтах ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України та Білоцерківського інституту неперервної професійної освіти.