У ЦЕНТРАЛЬНОМУ ІНСТИТУТІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ РОЗПОЧАВСЯ ПЕРШИЙ ЕТАП НАВЧАННЯ  НА КУРСАХ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

У ЦЕНТРАЛЬНОМУ ІНСТИТУТІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ РОЗПОЧАВСЯ ПЕРШИЙ ЕТАП НАВЧАННЯ НА КУРСАХ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

Перший місяць нового 2023 навчального року уЦентральному інституті післядипломної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України ознаменований початком навчання на курсах підвищення кваліфікації за очно-дистанційною формою 421 слухача (16 груп) таких категорій:

  • Керівні та науково-педагогічні працівники закладів вищої освіти –43 особи;
  • Керівні та науково-педагогічні працівники закладів післядипломної педагогічної освіти –21 особа;
  • Керівні та педагогічні працівники закладів фахової передвищої освіти – 182 особи;
  • Керівні та педагогічні працівники закладів загальної середньої освіти –99 осіб;
  • Керівні та педагогічні працівники закладів позашкільної освіти –25 осіб;
  • Керівні та педагогічні працівники центрів професійного розвитку педагогічних працівників, методичних центрів – 12 осіб;
  • Керівні та педагогічні працівникипсихологічних служб–39 осіб.

 

Освітній процес здійснюється за допомогою сучасних дистанційних технологій.

Під час занять на І етапі курсів підвищення кваліфікації слухачі у режимі онлайн обговорили головні питання законодавчого та нормативно-правового забезпечення фахової передвищої освіти в Україні, організації змішаного навчання в закладах освіти, технології стратегічного управління персоналом в умовах кризи, чинників професійного розвитку педагогів в освітньому середовищі, професіоналізму учителя Нової української школи, управління професійним розвитком педагогічних працівників закладів освіти в умовах невизначеності, комунікативної компетентності освітян у кризових умовах та багато інших.

На практичних заняттях, слухачі мали змогу навчитися основам використання інтерактивних дошок в освітній діяльності викладача (керівника), роботи у віртуальному освітньому середовищі в кризових умовах, цифрових інструментів для створення інтерактивних презентацій, сервісів Google для організації дистанційного навчання та цифрової інформаційної скарбнички педагога (керівника) закладу освіти тощо.

Після інтенсивної онлайн-сесії слухачі отримали завдання для подальшої роботи на дистанційному етапі. Плідного та ефективного навчання, професійного й особистісного саморозвитку!