ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ У БІНПО В ПЕРІОД ВОЄННОГО СТАНУ

ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ У БІНПО В ПЕРІОД ВОЄННОГО СТАНУ

Із 21 по 25 жовтня 2024 року на базі Білоцерківського інституту неперервної професійної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України за різними моделями і формами підвищення кваліфікації пройшли 129 педагогічних працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти та 25 осіб за категорією«Персонал, що залучається до професійного навчання на виробництві.

Освітній процес у БІНПО організовано за допомогою ліцензійного хмарного сервісу Microsoft Teams платформи Office 365 відповідно до плану-графіка підвищення кваліфікації та затверджених розкладів занять навчальних груп. Процес навчання замовників освітніх послуг максимально компетенізовано, надається перевага суб’єктній активності й творчості педагогічного працівника, який самостійно моделює і зреалізовує індивідуальну освітню траєкторію, визначає параметри процесу навчання (зміст, тривалість, форми, методи, програми, засоби та ін.), варіативно прогнозує результати професійно-педагогічної діяльності тощо. В освітньому процесі перевага надається інноваційним технологіям змішаного навчання, колаборативного навчання, інтегрованого навчання, перевернутого класу, сторітеллінгу тощо.

Завершили підсумково-рефлексійний етап на курсах підвищення кваліфікації 33 слухачі (1 навчальна група) за категорією «Старші майстри закладів професійної (професійно-технічної) освіти» (33 особи) із 21 закладу професійної (професійно-технічної) освіти із Київської області.

На ІІ тижні навчання продовжила група слухачів за категоріями «Викладачі професійно-теоретичної підготовки ЗП(ПТ)О» та «Майстри виробничого навчання ЗП(ПТ)О» у кількості 34 особи.

21 жовтня 2024 рокурозпочали навчання працівники АТ «ДТЕК Дніпровські електромережі» за категорією: «Персонал, що залучається до професійного навчання на виробництві. Психолого-педагогічний мінімум» у кількості 25 осіб. Підвищення кваліфікації персоналу, який залучається до професійного навчання на виробництві, орієнтоване на сприяння модернізації системи професійної (професійно-технічної) освіти відповідно до сучасних потреб ринку праці, кращих міжнародних стандартів і практик для забезпечення реалізації права громадян на якісну та доступну професійну (професійно-технічну) освіту, створення умов для формування і розвитку актуальних професійних компетентностей особи, необхідних для її успішної професійної діяльності та самореалізації, а також розвитку трудових ресурсів як чинника економічного зростання держави.

З 23 по 26 жовтня 2024 року пройшли короткострокові курси підвищення кваліфікації за темами: «Основи охорони праці та безпеки життєдіяльності в закладах професійної (професійно-технічної) освіти» та «Інклюзивне навчання в ЗП(ПТ)О. Технології підтримки здобувачів освіти з особливими освітніми потребами» (15 осіб).

Слухачі курсів підвищення кваліфікації ІІІ-го (підсумково-рефлексійного) етапу пройшли «Вихідну анкету слухачів курсів підвищення кваліфікації», що має за мету врахувати побажання та зауваги замовників (споживачів) та проаналізувати рівень якості надання освітніх послуг на курсах підвищення кваліфікації фахівців. Відбувся захист випускних робіт. Членами комісії були 1 професор: Лідія Мамчур; 2 доценти: Наталія Торба, Юлія Грибовська.

Слухачі курсів підвищення кваліфікації взяли активну участь у Всеукраїнській науково-практичній інтернет-конференції «Актуальні підходи до охорони праці в професійній освіті. Концепція «Безпеки 360 градусів».

Бажаємо нашим слухачам курсів підвищення кваліфікації успіхів і наснаги в професійній діяльності. Віримо, що отримані під час курсів знання та навички дозволять підвищити ефективність освітнього процесу у власних закладах професійної освіти.

Тримаємо наш переможний освітянський стрій!