ЦІПО ПРОДОВЖУЄ БЕЗПЕРЕРВНЕ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ КЕРІВНИХ, ПЕДАГОГІЧНИХ І НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ СИСТЕМИ ОСВІТИ УКРАЇНИ

ЦІПО ПРОДОВЖУЄ БЕЗПЕРЕРВНЕ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ КЕРІВНИХ, ПЕДАГОГІЧНИХ І НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ СИСТЕМИ ОСВІТИ УКРАЇНИ

У березні 2024 року в умовах воєнного стану до Центрального інституту післядипломної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України на курси підвищення кваліфікації зараховано 609 слухачів, 22 навчальні групи. З них:

─Керівні та науково-педагогічні працівники закладів вищої освіти  - 124 особи.

─Керівні та науково-педагогічні працівники закладів післядипломної  педагогічної освіти – 58 осіб.

─Керівні та педагогічні працівники закладів фахової передвищої освіти 45 осіб.

─Керівні та педагогічні працівники закладів професійної (професійно-технічної) освіти – 210 осіб.

─Керівні та педагогічні працівники закладів загальної середньої освіти – 44 особи.

─Керівні та педагогічні працівники закладів дошкільної освіти – 50 осіб.

─Керівні та педагогічні працівники закладів позашкільної освіти – 50 осіб.

─Керівні та педагогічні працівники психологічних служб – 28 осіб.

 Настановна сесія курсів підвищення кваліфікації здійснювалась у постійній взаємодії із працівниками навчального відділу та кураторами-тьюторами навчальних груп.

Загалом, навчання на курсах відбувається за дистанційною формою на платформі LMS Adl з широким використанням інтерактивної освітньої взаємодії на основі мережевих та Інтернет-технологій. Слухачі курсів опановують нові знання та вдосконалюють професійні компетентності за освітньо-професійними програмами підвищення кваліфікації.

На лекційних і семінарських заняттях предметом обговорення стали питання про репутаційний менеджмент в освіті: стратегії, технології, реформування системи освіти в умовах становлення інформаційного суспільства та глобалізації, психологічні особливості розвитку конкурентоздатності персоналу закладів освіти, ризики освітніх втрат у професійній освіті, створення безпечного освітнього середовища закладів освіти, психологічні ресурси роботи з обдарованими дітьми та багато інших.

Крім цього розглядалися актуальні проблеми ефективної організації навчальних занять у воєнний час, формування стійкості до психологічних травм та нестабільності, створення безпечного навчального середовища.

На практичних заняттях, слухачі навчилися особливостям впровадження змішаного навчання у закладах освіти, практично працювати у віртуальному навчальному середовищі, використовувати об’єкти Google Диску для організації спільної діяльності учасників освітнього процесу, визначати психологічні індикатори підприємницької активності учасників освітнього процесу в закладах освіти тощо.

Свою активність на заняттях, слухачі проявили під час роботи в чатах, у виступах,  під час презентацій своїх напрацювань.

Бажаємо слухачам, кураторам-тьюторам, викладачам кафедр мирного, плідного та  продуктивного освітнього процесу!

Віримо в нашу Україну! Віримо в нашу Перемогу!