ЦІПО ПРОДОВЖУЄ БЕЗПЕРЕРВНЕ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ КЕРІВНИХ, ПЕДАГОГІЧНИХ І НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ СИСТЕМИ ОСВІТИ УКРАЇНИ
У березні 2024 року в умовах воєнного стану до Центрального інституту післядипломної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України на курси підвищення кваліфікації зараховано 609 слухачів, 22 навчальні групи. З них:
─Керівні та науково-педагогічні працівники закладів вищої освіти - 124 особи.
─Керівні та науково-педагогічні працівники закладів післядипломної педагогічної освіти – 58 осіб.
─Керівні та педагогічні працівники закладів фахової передвищої освіти – 45 осіб.
─Керівні та педагогічні працівники закладів професійної (професійно-технічної) освіти – 210 осіб.
─Керівні та педагогічні працівники закладів загальної середньої освіти – 44 особи.
─Керівні та педагогічні працівники закладів дошкільної освіти – 50 осіб.
─Керівні та педагогічні працівники закладів позашкільної освіти – 50 осіб.
─Керівні та педагогічні працівники психологічних служб – 28 осіб.
Настановна сесія курсів підвищення кваліфікації здійснювалась у постійній взаємодії із працівниками навчального відділу та кураторами-тьюторами навчальних груп.
Загалом, навчання на курсах відбувається за дистанційною формою на платформі LMS Adl з широким використанням інтерактивної освітньої взаємодії на основі мережевих та Інтернет-технологій. Слухачі курсів опановують нові знання та вдосконалюють професійні компетентності за освітньо-професійними програмами підвищення кваліфікації.
На лекційних і семінарських заняттях предметом обговорення стали питання про репутаційний менеджмент в освіті: стратегії, технології, реформування системи освіти в умовах становлення інформаційного суспільства та глобалізації, психологічні особливості розвитку конкурентоздатності персоналу закладів освіти, ризики освітніх втрат у професійній освіті, створення безпечного освітнього середовища закладів освіти, психологічні ресурси роботи з обдарованими дітьми та багато інших.
Крім цього розглядалися актуальні проблеми ефективної організації навчальних занять у воєнний час, формування стійкості до психологічних травм та нестабільності, створення безпечного навчального середовища.
На практичних заняттях, слухачі навчилися особливостям впровадження змішаного навчання у закладах освіти, практично працювати у віртуальному навчальному середовищі, використовувати об’єкти Google Диску для організації спільної діяльності учасників освітнього процесу, визначати психологічні індикатори підприємницької активності учасників освітнього процесу в закладах освіти тощо.
Свою активність на заняттях, слухачі проявили під час роботи в чатах, у виступах, під час презентацій своїх напрацювань.
Бажаємо слухачам, кураторам-тьюторам, викладачам кафедр мирного, плідного та продуктивного освітнього процесу!
Віримо в нашу Україну! Віримо в нашу Перемогу!