ПРОФТЕХОСВІТЯНАМ  ЧЕРКАЩИНИ –  ІННОВАЦІЙНІ  ПЕДАГОГІЧНІ  ТЕХНОЛОГІЇ

ПРОФТЕХОСВІТЯНАМ ЧЕРКАЩИНИ – ІННОВАЦІЙНІ ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ

З 05 по 09 лютого 2018 року відбувся перший етап тематичних курсів  підвищення кваліфікації з теми: «Формування конкурентоздатної управлінської команди закладу професійної (професійно-технічної) освіти» на базі навчально-методичного центру професійної освіти Черкаської області за очно-дистанційною формою навчання (куратор-тьютор – кандидат технічних наук,  доцент  О.В. Пащенко).

Навчання на курсах розпочали 20 слухачів – керівники закладів професійно-технічної освіти міст Черкаси, Канів, Умань, Сміла, Звенигородка та  смт. Буки.

Викладачі Університету менеджменту освіти НАПН України ознайомили профтехосвітян Черкащини із сучасними підходами до:

  • партнерства закладів професійної освіти та роботодавців;
  • визначення результатів навчання як основного чинника формування професійної компетентності кваліфікованих робітників;
  • технології організації та проведення моніторингового дослідження якості освіти у ЗПО;
  • створення єдиного інформаційного освітнього простору навчального закладу на базі сервісів Office 365 та іншими сучасними педагогічними технологіями.

Доктор педагогічних наук, професор Університету менеджменту освіти НАПН України Л.М. Сергеєва додатково окремо зустрілася із педагогічними працівниками Навчально-методичного центру ПТО у Черкаській області (директор – Н.В. Мартинюк).  Під час зустрічі розмова торкалася обговорення проекту Закону України «Про професійну (професійно-технічну) освіту, організацію експериментальної роботи у закладах професійно-технічної освіти. У зустрічі взяла участь заступник начальника управління - начальник відділу вищої, професійно-технічної освіти та фінансового забезпечення В.І. Ткаченко.

Від кафедри державної служби та менеджменту освіти Університету менеджменту освіти до НМЦ ПТО Черкаської області передано навчально-методичну літературу, а всі слухачі курсів безоплатно отримали навчально-методичний посібник «Теорія і практика оцінювання навчальних досягнень».