Проведено перший Всеукраїнський науково-методологічний семінар «Наукова парадигма формування та розвитку професійної компетентності керівників сучасних закладів освіти»

Проведено перший Всеукраїнський науково-методологічний семінар «Наукова парадигма формування та розвитку професійної компетентності керівників сучасних закладів освіти»

2 лютого 2018 р. кафедрою педагогіки, управління та адміністрування Навчально-наукового інституту менеджменту та психології ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» Національної академії педагогічних наук України (далі – ДВНЗ «УМО» НАПН України) на базі Вишгородської спеціалізованої школи «Сузір’я» проведено перший Всеукраїнський науково-методологічний семінар «Наукова парадигма формування та розвитку професійної компетентності керівників сучасних закладів освіти».

У семінарі взяли участь магістри та аспіранти  Інституту, керівники навчальних закладів й вчителі Вишгородського району. Модератори семінару: Рябова Зоя Вікторівна, доктор пед. наук, професор, завідувач кафедри педагогіки, управління та адміністрування ДВНЗ «УМО» НАПН України, Тимошко Ганна Миколаївна, доктор пед. наук, професор, професор кафедри педагогіки, управління та адміністрування ДВНЗ «УМО» НАПН України.

Науково-методологічний захід  відкрила директор Вишгородської спеціалізованої школи «Сузір’я» Тетяна Волотовська (Tatyana Volotovskaya). Учасників привітали голова Вишгородської районної державної адміністрації Вячеслав Савенок та начальник відділу освіти адміністрації Тетяна Фороща.

Очільник району наголосив, що в час, коли відбувається реформування освітньої галузі, для нього велика честь приймати такий захід у Вишгороді. Вячеслав Савенок побажав педагогам успіхів у нелегкій праці та зауважив, що саме в їхніх руках майбутнє нашої держави, тому спільними зусиллями потрібно робити все можливе, щоб сьогоднішні учні могли використати свої знання, вміння та навички в подальшому житті для розбудови та забезпечення розвитку і процвітання своєї країни.

Начальник відділу освіти Вишгородської районної державної адміністрації Тетяна Фороща побажала учасникам плідної праці, окресливши ті якості та риси, які необхідні сучасному керівнику для розбудови нової української школи.

Під час семінару науковці та педагоги обговорювали доповіді:

«Нова парадигма формування та розвитку професійної компетентності керівників сучасних закладів освіти» (Г. М. Тимошко, професор кафедри педагогіки, управління та адміністрування ДВНЗ «УМО» НАПН України, доктор пед. наук, професор);

«Професійна компетентність керівника як умова ефективного управління розвитком організаційної культури сучасної школи» ( В. М. Усатенко, стажист-дослідник кафедри педагогіки, управління та адміністрування ДВНЗ «УМО» НАПН України);

«Сучасні вектори розвитку професійної мобільності керівників нової української школи» (Н. Ю. Заєць, аспірантка кафедри педагогіки, управління та адміністрування ДВНЗ «УМО» НАПН України);

«Теоретичні та прикладні аспекти формування комунікативної культури керівника професійно-технічного навчального закладу у системі післядипломної освіти» (О. В. Пищик, стажист-дослідник кафедри педагогіки, управління та адміністрування ДВНЗ «УМО» НАПН України);

«Організаційно-педагогічне проектування профільного навчання як профорієнтація учнівської молоді у закладах освіти регіону» (О. Г. Козійчук, стажист-дослідник кафедри педагогіки, управління та адміністрування ДВНЗ «УМО» НАПН України);

«Формування професійного іміджу майбутніх викладачів закладів вищої освіти в умовах магістерської підготовки» (О. В. Апостол, стажист-дослідник кафедри педагогіки, управління та адміністрування ДВНЗ «УМО» НАПН України);

«Міжнародна проектна діяльність – актуальна проблема позиціонування закладу загальної середньої освіти в сучасному освітньому просторі» (О. В. Припотень, стажист-дослідник кафедри педагогіки, управління та адміністрування ДВНЗ «УМО» НАПН України);

«Сучасні тенденції розвитку творчого потенціалу керівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти» (Н. Г. Голя, стажист-дослідник кафедри педагогіки, управління та адміністрування ДВНЗ «УМО» НАПН України);

«Розвиток організаційної культури керівника закладу загальної середньої освіти на засадах гендерного підходу» (С. А. Бацмай, стажист-дослідник кафедри педагогіки, управління та адміністрування ДВНЗ «УМО» НАПН України);

«Формування професійної компетентності керівника нової української школи: практичний аспект» (Т. П. Волотовська, стажист-дослідник кафедри педагогіки, управління та адміністрування ДВНЗ «УМО» НАПН України);

«Організація внутрішньо-шкільного контролю як складова професійної компетентності керівника закладу загальної середньої освіти» (Н. Г. Садовнікова, магістрантка кафедри педагогіки, управління та адміністрування ДВНЗ «УМО» НАПН України);

«Управління виховним процесом у сучасному закладі загальної середньої освіти» (Т. П. Павлусенко, магістрантка кафедри педагогіки, управління та адміністрування ДВНЗ «УМО» НАПН України).

Експертами наукового спрямування семінару виступили Снісаренко Ольга Степанівна, канд. пед. наук, доцент відділу науково-організаційної роботи, вчений секретар спеціалізованої вченої ради ДВНЗ «УМО» НАПН України, Ануфрієва Оксана Леонідівна, канд. пед. наук, доцент кафедри економіки, підприємництва та менеджменту, завідувач аспірантури та докторантури ДВНЗ «УМО» НАПН України.