
УЧАСТЬ НПП ДЗВО «УНІВЕРСИТЕТ МЕНЕДЖМЕНТУ ОСВІТИ» В XVII МІЖНАРОДНІЙ НАУКОВО-ПРАКТИЧНІЙ КОНФЕРЕНЦІЇ «ТРАНСФОРМАЦІЯ ОСВІТИ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ: МЕТОДОЛОГІЯ, ТЕОРІЯ, ДОСВІД, ПРОБЛЕМИ»
27–28 листопада 2025 року у Вінницькому державному педагогічному університеті імені Михайла Коцюбинського відбулася XVII Міжнародна науково-практична конференція «Трансформація освіти в умовах цифровізації: методологія, теорія, досвід, проблеми».
Захід об’єднав провідних науковців, освітян, докторантів, аспірантів, представників органів влади та міжнародних партнерів із України, Польщі, Чехії, Ізраїлю та Туреччини.
Ректор ВДПУ імені Михайла Коцюбинського Наталія Лазаренко у своєму вітальному слові наголосила, що цифровізація сьогодні є не просто інноваційним інструментом, а стратегічною необхідністю, яка визначає майбутнє університетської освіти. Вона підкреслила, що саме науковий діалог, міжнародна співпраця та постійне оновлення змісту навчання дозволяють університетам залишатися сучасними та відкритими до змін.
До вітальних слів долучилися Василь Кремень - Президент НАПН України, академік НАН України та Тетяна Каменщук - директор Департаменту гуманітарної політики Вінницької ОВА.
Модераторами конференції стали академік-секретар Відділення професійної освіти і освіти дорослих НАПН України Нелля Ничкало та директор Наукового інституту аспірантури і докторантури ВДПУ, академік НАПН України Роман Гуревич, доктор педагогічних наук, професор, проректор з наукової роботи Алла Коломієць.
ДЗВО «Університет менеджменту освіти» - один із співорганізаторів XVII Міжнародної науково-практичної конференції «Трансформація освіти в умовах цифровізації: методологія, теорія, досвід, проблеми».
На конференції від ДЗВО «Університет менеджменту освіти» на пленарному засіданні та секціях виступили з доповідями: Любов Карташова, доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри освіти дорослих та цифрових технологій та Тетяна Бурлаєнко, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент завідувач кафедри економіки, підприємництва та менеджменту(«Цифрове освітнє середовище закладу вищої освіти: принципи, підходи та інструментарій побудови»); Наталія Муранова, доктор педагогічних наук, професор, проректор з навчальної, науково-педагогічної роботи та післядипломної освіти («Модернізація післядипломної освіти в контексті сучасних викликів і змін»); Тетяна Волотовська, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки, адміністрування і спеціальної освіти («Новий професійний портрет педагога у добу штучного інтелекту»); Оксана Дубініна, кандидат педагогічних наук, доцент, професор кафедри публічного управління і проєктного менеджменту («Науково-методичні засади застосування моделі 5Е для забезпечення якісної математичної підготовки в умовах нової української школи»).
СУЧАСНІ ДОМІНАНТИ УПРАВЛІННЯ ПРОФЕСІЙНО-ТВОРЧИМ РОЗВИТКОМ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ ОСВІТНІХ, ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК Тетяна Рожнова, кандидат педагогічних наук, професор кафедри педагогіки, адміністрування і спеціальної освіти Навчально-наукового інституту менеджменту та психології Д
ТРАНСФОРМАЦІЯ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ФАХІВЦІВ В УМОВАХ ВІДКРИТОГО УНІВЕРСИТЕТУ Тамара Сорочан, доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри освіти дорослих та цифрових технологій Державного закладу вищої освіти «Університет менеджменту освіти» НАПН України
КАФЕДРА ЯК ДРАЙВЕР ЗМІН: МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ЛІДЕРСЬКИХ ЯКОСТЕЙ ТА ІННОВАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ НАУКОВОПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ОСВІТИ КРАВЧЕНКО Ганна Юріївна − доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки, адміністрування і спеціальної освіти Державного закладу вищої освіти «Університет менеджменту освіти» НАПН України (Київ, Україна / Kyiv, Ukraine)
Дводенна програма конференції включала пленарні доповіді та роботу тематичних секцій, під час яких учасники представили результати своїх наукових досліджень, аналітичні розробки та практичні приклади застосування цифрових технологій у сфері освіти.
Упродовж заходу обговорювалися актуальні моделі навчання, цифрові інструменти для освітнього процесу, питання безпеки та доступності цифрового середовища, а також зростаюча роль штучного інтелекту в освіті. Окремий акцент було зроблено на міжнародних практиках - досвіді Польщі, Чехії, Туреччини та Ізраїлю щодо впровадження цифрових рішень у навчання та професійну підготовку педагогів.
Підсумком конференції стало підтвердження того, що цифрова трансформація є стратегічним вектором розвитку української освіти. Спільні зусилля науковців, освітянської спільноти та міжнародних партнерів створюють підґрунтя для формування інноваційних освітніх моделей, здатних ефективно реагувати на сучасні виклики та потреби суспільства.
Дякуємо організаторам за запрошення!










