УЧАСТЬ ЗАВІДУВАЧА КАФЕДРИ ФІЛОСОФІЇ І ОСВІТИ ДОРОСЛИХ ОЛЬГИ ПРОСІНОЇ У СЕРПНЕВІЙ ВЕБ-КОНФЕРЕНЦІЇ «ВЧЕНІ НАПН УКРАЇНИ – УКРАЇНСЬКИМ УЧИТЕЛЯМ»

УЧАСТЬ ЗАВІДУВАЧА КАФЕДРИ ФІЛОСОФІЇ І ОСВІТИ ДОРОСЛИХ ОЛЬГИ ПРОСІНОЇ У СЕРПНЕВІЙ ВЕБ-КОНФЕРЕНЦІЇ «ВЧЕНІ НАПН УКРАЇНИ – УКРАЇНСЬКИМ УЧИТЕЛЯМ»

29 серпня 2022 року відбулася серпнева веб-конференції для педагогічних працівників «Вчені НАПН України – українським учителям».

На цьому заході були висловлені поради вчених Академії щодо реалізації концепції «Нова українська школа», надані коментарі до змісту нових модельних навчальних програм і підручників, що запроваджуються цього навчального року, висвітлені особливості організації освітнього процесу в умовах воєнного стану, подолання освітніх втрат, створення безпечного психологічного середовища. Програма конференції: https://undip.org.ua/wp-content/uploads/2023/08/Prohrama_-NAPN_serpneva_28.08-0.pdf

У роботі секцій взяла участь Ольга Просіна, завідувач кафедри філософії і освіти дорослих ЦІПО, кандидат педагогічних наук, доцент. У своєму виступі «Професійний розвиток вчителя: творчість і мотивація»: https://youtu.be/hSHTy9qYIGU?si=4aT_6-LXP196HrH7 Спікер підкреслила роль творчості у професійному розвитку, досягненні успіху, конкурентоспроможності та особистого щастя. Акцентувала увагу на тому, що творчість надає можливість сприймати світ навколо з нового, неочікуваного погляду і знаходити ефективні рішення для вирішення проблем, може служити джерелом мотивації для досягнення цілей та знаходження нових шляхів для розв'язання завдань, що сприяє особистісному розвитку і допомагає досягати успіху як у професійній, так і у особистій сфері.

Важливим аспектом її виступу було акцентування на тому, що успішна творча діяльність може забезпечити особистості визнання, задоволення, причетність до створення цінного, а також інші позитивні емоції, які сприяють саморозвитку та самореалізації, було зазначено важливість забезпечення внутрішньої мотивації шляхом створення безпечного середовища в колективі вчителів.

Крім того, Ольга Володимирівна під час виступу презентувала навчальний посібник «Творчість як фактор мотивації досягнень». Укладання пропонованого видання відбулося в межах реалізації проєкту ZMINA 2.0 «Субґранти для культурних проєктів» фонду ІЗОЛЯЦІЯ за фінансової підтримки Європейського Союзу. Автори посібника науково-педагогічні працівники ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України: завідувач кафедри професійної і вищої освіти ЦІПО, доктор педагогічних наук, професор Лариса Сергеєва; завідувач кафедри філософії і освіти дорослих ЦІПО, доцент, кандидат педагогічних наук Ольга Просіна; доцент кафедри філософії і освіти дорослих ЦІПО, кандидат філософських наук, доцент Марина Ілляхова. У навчальному посібнику висвітлено як теоретичні засади проблеми творчості, так і практичні аспекти реалізації цієї важливої складової в освітній діяльності. Завантажити посібник можна за посиланням: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/736047 Авторський колектив посібника «Творчість як фактор мотивації досягнень» наголошує на важливості, в аспекті формування сучасного розуміння змісту явища «творчість як безмежний простір діяльності людини», співпраці й діалогу з читачами. Тому було запропоновано коментарі, відгуки, запитання розміщувати за покликанням: https://forms.gle/oYdeGom29qtDcH8i9