ЗАВЕРШИЛА РОБОТУ ЛІТНЯ ШКОЛА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ – 2025 «СТІЙКИЙ УЧИТЕЛЬ – ВМОТИВОВАНИЙ УЧЕНЬ: ПСИХОЕМОЦІЙНА ПІДТРИМКА ТА EDTECH-РІШЕННЯ»

ЗАВЕРШИЛА РОБОТУ ЛІТНЯ ШКОЛА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ – 2025 «СТІЙКИЙ УЧИТЕЛЬ – ВМОТИВОВАНИЙ УЧЕНЬ: ПСИХОЕМОЦІЙНА ПІДТРИМКА ТА EDTECH-РІШЕННЯ»

У липні 2025 року на базі ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України успішно відбулася щорічна Літня школа підвищення кваліфікації, яка цього року зібрала понад 90 освітян з усієї України - керівників закладів освіти, педагогів, викладачів, практичних психологів, науковців.

Під гаслом «Стійкий учитель – вмотивований учень: психоемоційна підтримка та EdTech-рішення» учасники заглибилися в обговорення ключових освітніх викликів сьогодення, зокрема:

  • психоемоційної підтримки педагогів та здобувачів освіти;
  • подолання професійного вигорання;
  • формування стійкості (резильєнтності) в умовах невизначеності;
  • розвитку критичного мислення;
  • опанування цифрових інструментів для освітньої взаємодії;
  • EdTech-рішень для підвищення мотивації учнів.

Ключові результати Літньої школи:70+ учасників успішно виконали навчальні завдання та отримають сертифікати про підвищення кваліфікації (30 год).

17 провідних спікерів - науково-педагогічних працівників, освітян-практиків, коучів - провели змістовні сесії: вебінари, практикуми, діалоги, дискусії.

Учасники мали змогу не лише опанувати нові знання, а й розширити уявлення про освітні програми УМО, зокрема магістерські програми: «Кризова психологія з основами психотерапії», «Соціальна педагогіка та медіація», «Професійна освіта (Цифрові технології)».

Тематичні напрями освітніх заходів:

  • Психоемоційна підтримка та формування стійкості педагога;
  • Цифрові інструменти для ефективного навчання;
  • Культура ментального здоров’я у професійному середовищі;
  • Формування мотивації до навчання через емоційний інтелект;
  • Робота з травматичним досвідом у дітей і дорослих;
  • Інклюзивна освіта: безбар’єрність, чутливість, підтримка;
  • EdTech-платформи для залучення учнів;
  • Професійне зростання педагога в умовах змін.

Завдяки інноваційному формату навчання учасники мали змогу не лише отримати знання, але й взяти участь у практичному моделюванні ситуацій, обговореннях кейсів, створенні освітнього контенту.

Групова творча робота: мемсети

Особливою родзинкою школи стала творча командна взаємодія - учасники були об’єднані у 6 груп, кожна з яких працювала над створенням мемсетів - коротких креативних презентацій за темами:

  • «Цифровізація освіти»
  • «Наші відчуття»
  • «Читати – це модно!»
  • «Портрети видатних українців»
  • «Здорові історії (stories)»
  • «Резильєнтність».

Ці роботи стали яскравим відображенням професійного досвіду, креативності, рефлексії та командної співпраці учасників. Презентація мемсетів на завершальному етапі навчання викликала жвавий інтерес і натхнення.

Освітній контент залишатиметься відкритим слухачам до 01 вересня 2025 року в Google Класі - учасники зможуть надалі переглядати записи, матеріали, продовжити самоосвіту та зберегти найкращі напрацювання Літньої школи.

Відгуки учасників свідчать про високу практичну цінність школи, дружню атмосферу та сучасні підходи до навчання, які сприяють формуванню нової спільноти педагогів - “агентів освітніх змін”.

Щиро дякуємовсім учасникам за активність, рефлексію та професійне зростання!

Запрошуємо до нових зустрічей на програмах підвищення кваліфікації та освітніх подіях ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України!