Участь у ХХХІV Міжнародній спеціалізованій виставці «Освіта та кар’єра – День Студента 2019»

(м. Київ, 15-16 листопада 2019 р., ДЗВО «Університет менеджменту освіти»).

У заході взяли участь науково-педагогічні працівники ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України на чолі із першим проректором - проректором з науково-педагогічної та навчальної роботи, доктором педагогічних наук, професором Н. І. Клокар.

За програмою виставки відбувся семінар-практикум «Використання хмарних технологій в освітньому процесі», який організували і провели В. В. Сидоренко, директор Білоцерківського інституту неперервної професійної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, доктор педагогічних наук, професор кафедри філософії і освіти дорослих Центрального інституту післядипломної освіти; О. О. Самойленко, доцент кафедри філософії і освіти дорослих ЦІПО, кандидат педагогічних наук; А. О. Клочко, заступник директора з науково-навчальної роботи Білоцерківського інституту неперервної професійної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, кандидат педагогічних наук; С. А. Жуковська, завідувач лабораторії цифрових та медіатехнологій в освіті ДУ «Науково-методичний центр вищої та фахової передвищої освіти» Міністерства освіти і науки України, кандидат педагогічних наук, доцент; С. І. Красний, старший викладач кафедри технологій навчання, охорони праці та дизайну Білоцерківського інституту неперервної професійної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України.

На семінарі розглядалися хмарні технології як засіб розбудови інноваційної школи, їх переваги та перспективне використання тощо. Семінар-практикум сприяв активізації пізнавальної діяльності студентів, науково-педагогічних працівників, формуванню умінь використання хмарних сервісів та технологій в освітньому процесі, зокрема:

- використання в освітньому процесі та можливості системи дистанційного навчання на LMS Mооdle;

- використання сервісу Google Clasroom у процесі підготовки здобувачів освіти;

- інформаційно - ресурсне забезпечення освітнього процесу в умовах діджиталізації освіти тощо.

15 листопада відбувся Круглий стіл за темою «Навчання українських фахівців в контексті імплементації Угоди про Асоціацію Україна – ЄС», який провели Т. І. Бурлаєнко, завідувач кафедри економіки, підприємництва та менеджменту Навчально-наукового інституту менеджменту та психології ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, кандидат педагогічних наук, доцент; О. Г. Постоєва, доцент кафедри економіки, підприємництва та менеджменту Навчально-наукового інституту менеджменту та психології ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, кандидат педагогічних наук, доцент.

Обговорювалися такі питання:

- зобов’язання України згідно Угоди про Асоціацію Україна – ЄС;

- визначення потреб у навчанні;

- побудова процесу навчання фахівців.

В обговоренні взяли участь науково-педагогічні працівники закладів вищої освіти, аспіранти, роботодавці (керівники, HR-менеджери), здобувачі вищої освіти. Учасники круглого столу поділились новими знаннями, сприяли розвитку вміння відбирати корисну інформацію, аналізувати її та застосовувати на практиці, аналітично мислити, взаємодіяти у командній роботі, прийманні рішень.

Науково-педагогічні працівники, що підготували та провели семінар-практикум і круглий стіл отримали дипломи Національної академії педагогічних наук України та ДНУ МОН України «Інститут модернізації змісту освіти» «За активну участь у семінарах, виставках і представлення освітніх інноваційних технологій».

За результатами виставки ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України удостоєно почесного звання «Лідер міжнародної діяльності».

Під час виставки відбулося нагородження переможців конкурсу у номінаціях серед закладів вищої освіти – учасників виставки. У номінації «Видання підручників та навчальних посібників нового покоління» Державний заклад вищої освіти «Університет менеджменту освіти» НАПН України нагороджено золотою медаллю за навчальний посібник «Педагогічний консалтинг» (автори-упорядники: Т. А. Борова, З. В. Рябова, Г. А. Кравченко, О. О. Почуєва).