Наукова школа Лушина П.В.
Напрями наукових досліджень:
теорія та практика екологічної психологічної допомоги та фасилітативного супроводу розвитку особистості майбутнього фахівця в сучасних умовах.
Кадровий склад наукової школи, захищені дисертації:
Кандидатські:
- Ржевська-Штефан З. О. «Формування смислоутворюючих мотивів навчальної діяльності майбутніх психологів в процесі професійної підготовки».
- Варбан Є. О. «Стратегії подолання життєвих криз в юнацькому віці».
- Гусєв А. І. «Толерантність до невизначеності як чинник розвитку ідентичності особистості»
- Гельбак А. М. «Розвиток комунікативних навичок підлітків засобами фасилітаційного впливу».
- Перегончук Н. В. «Професійне вигорання» як фактор розвитку особистості педагога».
- Сухенко Я. В. «Розвиток емпатії практичного психолога як чинник його саморегуляції».
- Кідалова М. М. «Психологічні особливості емоційних бар’єрів у підлітковому віці».
- Шевякова Н. Л. «Особливості емоційно-вольової регуляції особистості в перехідний період від підліткового до юнацького віку».
- Божко К. В. «Психологічні особливості професійного вигорання юристів».
- Лук’янчук Н. В. «Фасилітативний супровід розвитку комунікативної обдарованості в юнацькому віці».
- Боличева О. В. «Персоніфікація професійних знань як чинник розвитку особистості студента-психолога».
- Давидова О. В. «Психологічні особливості впливу педагогічних стереотипів на професійну діяльність учителя».
- Інжиєвська Л. А. «Особистісний розвиток майбутніх психологів арт-засобами в умовах післядипломної освіти».
- Хілько С. О. «Психологічні умови формування толерантності до невизначеності у майбутніх психологів».
- Близнюкова О. М. «Соціально-психологічні чинники фасилітації розвитку особистості підліткового віку».