УЧАСТЬ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ УМО В ЛЕКЦІЇ АМЕРИКАНСЬКОГО НАУКОВЦЯ ДЖОНАТАНА СІСКО В МЕЖАХ ПАРТНЕРСТВА З UKRAINE GLOBAL FACULTY

УЧАСТЬ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ УМО В ЛЕКЦІЇ АМЕРИКАНСЬКОГО НАУКОВЦЯ ДЖОНАТАНА СІСКО В МЕЖАХ ПАРТНЕРСТВА З UKRAINE GLOBAL FACULTY

08 лютого 2023 року проректор з науково-педагогічної, освітньої роботи та міжнародних зв’язків Наталія Муранова, директор Центру міжнародного співробітництва та освіти Світлана Грицай, науково-педагогічні працівники та здобувачі вищої освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України на правах партнера були запрошені Ukraine Global Faculty на лекцію директора з освіти в Coursetune, старшого наукового співробітника Академії вищої освіти та засновник The Grad Academy, академічної консультаційної групи для професорів і аспірантів Джонатана Сіско «Вступ до вивчення методів якісного дослідження в Сполучених Штатах Америки».

Під час лекції учасники дізналися про основні складові якісних та кількісних методів наукових досліджень, які використовують американці в своїх розробках, дослідницькі парадигми, якісні дизайни, а також розглянули деякі приклади наукових питань, які піддаються якісному аналізу.

Дослідження Джонатана Сіско зосереджені на якісних підходах, включаючи такі основні методи, як: основи якісного дослідження; феноменологія; етнографія; обґрунтована теорія; аналіз описового дослідження; критичний метод.

Лектор зазначив, що якісні дослідження проводяться, коли науковцям потрібно зрозуміти, чому люди так думають або приймають такі рішення, які мотиви та потреби стоять за їхніми діями тощо. У ситуації якісного дослідження, максимально наближеною до життєвої, людина, вільно висловлює свою думку, вирішує творчу задачу представлення своїх образів у тому вигляді, як вони впливають на мотивацію.

Лектор побудував свій виступ у вигляді інтерактивного діалогу зі слухачами, в реальному часі задавав багато запитань присутнім. Після завершення лекції учасники мали змогу продовжити дискусію з Джонатаном Сіско, який підкресливщо якісне дослідження використовуються в основному для позначення проблеми і вироблення гіпотез, а також воно може використовуватися в якості попередніх перед кількісними дослідженнями для визначення основних показників.

Через невеликий розмір досліджуваної групи людей результати якісних досліджень не можна узагальнювати на все населення. Однак вони можуть бути надзвичайно корисні для вивчення того чи іншого питання, оцінки різних програм. Крім того, якісні дослідження дозволяють, на відміну від кількісних, виявити внутрішні мотиви і спонукання людей.