У БІНПО ВІДБУЛАСЬ ОНЛАЙН-ЗУСТРІЧ КОНСАЛТИНГОВОГО ЦЕНТРУ «НОВІТНІ ПЕДАГОГІЧНІ Й ВИРОБНИЧІ ТЕХНОЛОГІЇ» ІЗ ПЕДАГОГАМИ ЗП(ПТ)О
05 червня 2024 року у Білоцерківському інституті неперервної професійної освіти ДЗВО «Університет менеджменту омсвіти» НАПН України відбулась онлайн-зустріч Консалтингового центру БІНПО «Новітні педагогічні й виробничі технології» із педагогами професійно-технічної освіти Миколаївської області.
Оксана Оліферчук, завідувачка відділу сучасних технологій виробництва, під час зустрічі ознайомила викладачів та майстрів виробничого навчання з банком передового педагогічного досвіду інформаційно-аналітичного ресурсу «Методична скарбничка» (http://surl.li/lylcc).
Понад 50 слухачів отримали вичерпні відповіді щодо методичного супроводу сучасного педагога професійної освіти.
Оксана Михайлівна зазначила, що співпраця з відділом СТВ сприяє професійно-особистісному зростанню педагога, надаючи умови, можливості для підвищення кваліфікації, розвитку та вдосконалення фахових компетентностей.
У БІНПО активно функціонує Консалтинговий центр «Новітні педагогічні і виробничі технології» (vstvbinpo23@gmail.com), інформаційно-аналітичний ресурс «Методична скарбничка» для професійного спілкування, обміну досвідом, отримання науково-методичної підтримки.
Банк кращих освітніх практик БІНПО постійно оновлюється педагогічними кейсами для проведення навчальних занять, узагальнення та поширення інноваційного педагогічного досвіду.
Усього інформаційно-аналітичний ресурс «Методична скарбничка» вміщує 1648 методичних матеріалів для 120 професій, у 2256 – кращих освітніх практик за компетенціями на електронних носіях, 169 відеофільмів для 49 професій, 14 методичних матеріалів для здобувачів освіти з професії «Електрогазозварник», узагальнені матеріали міжнародних спеціалізованих виставок (презентації і каталоги), 6 збірників за компетенціями.
Кожен педагог, розмістивши свою методичну розробку у рубриці інформаційно-аналітичного ресурсу «Методична скарбничка», отримує свідоцтво, яке підтверджує апробацію та поширення результатів педагогічної діяльності. Це свідчить про розвиток професійної компетентності щодо здійснення методичної роботи відповідно до Професійного стандарту.
Результатом зустрічі є виявлення освітніх запитів і професійних потреб педагогічних працівників закладів професійної освіти з метою надання консультативної допомоги.
Запрошуємо педагогів до співпраці і професійної взаємодії!