ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ У БІНПО В ПЕРІОД ВОЄННОГО СТАНУ

ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ У БІНПО В ПЕРІОД ВОЄННОГО СТАНУ

Із 06 по 10 січня 2025 року на базі Білоцерківського інституту неперервної професійної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України за різними моделями і формами підвищення кваліфікації пройшли 149 педагогічних працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти із Кіровоградської та Харківської областей.

Організаційно-мотиваційний етап на курсах підвищення кваліфікації завершили 149 слухачів (5 навчальних груп) за категоріями: «Викладачі професійно-теоретичної підготовки закладів професійної (професійно-технічної) освіти» (55 осіб),«Майстри виробничого навчання закладів професійної (професійно-технічної) освіти» (94 особи) із 25 закладів професійної (професійно-технічної) освіти Кіровоградської та Харківської  областей.

Освітній процес у БІНПО організовано за допомогою ліцензійного хмарного сервісу Microsoft Teams платформи Office 365  відповідно до плану-графіка підвищення кваліфікації педагогічних працівників ЗП(ПТ)О за кошти фізичних та юридичних осіб та затверджених розкладів занять навчальних груп.

07 січня 2025 року у Білоцерківському інституті неперервної професійної освіти ДЗВО «УМО» НАПН України відбулась відкрита лекція «Науково-методичний супровід професійного розвитку педагога ЗП(ПТ)О в умовах воєнного стану» для майстрів виробничого навчання та викладачів ЗП(ПТ)О, які проходять курси підвищення кваліфікації. В якості спікерів до лекції були залучені 6 науково-педагогічних працівників, завідувачів кафедр і структурних підрозділів БІНПО.

 «Вхідну анкету слухачів курсів ПК» пройшли 138 слухачів курсів підвищення кваліфікації. Анкета має за мету з’ясувати очікування замовників (споживачів) та визначити рівень якості надання освітніх послуг на курсах підвищення кваліфікації фахівців у галузі П(ПТ)О.

Онлайн-опитування здійснювалося за такими блоками: якість змістового наповнення курсів підвищення кваліфікації; якість організації освітнього процесу на курсах; якість результатів підвищення кваліфікації; якість психологічного комфорту під час проходження курсів підвищення кваліфікації в умовах воєнного стану; навички Soft skills , які важливі для якісного виконання професійних завдань; проблеми, які виникають під час підвищення кваліфікації за дистанційною формою навчання.

Бажаємо нашим слухачам курсів підвищення кваліфікації успіхів і наснаги в професійній діяльності. Віримо, що отримані під час курсів знання та навички дозволять підвищити ефективність освітнього процесу у власних закладах професійної (професійно-технічної) освіти.

Тримаємо наш переможний БІНПОвський стрій!