У БІНПО ВІДБУЛОСЯ ЗАСІДАННЯ РАДИ ІЗ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ
27 вересня 2024 року у Білоцерківському інституті неперервної професійної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України відбулося перше у новому навчальному році засідання Ради із забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти.
Участь у засіданні Ради з якості взяли 12 науково-педагогічних працівників БІНПО та один представник Колегії студентського самоврядування БІНПО.
Модерував засідання Володимир Кулішов, голова Ради з якості БІНПО, заступник директора з навчальної роботи, кандидат педагогічних наук, доцент.
Під час засідання було розглянуто такі питання порядку денного:
- Затвердження плану роботи Ради із забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти на 2024-2025 навчальний рік.
- Про результати проведення процедури акредитації освітньої програми «Педагогіка вищої школи» для здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки у 2023-2024 н. р. План коригувальних дій.
- Про результати проведення процедури акредитації освітньої програми «Психологія» для здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 053 Психологія у 2023-2024 н. р. План коригувальних дій.
- Наукова робота зі здобувачами вищої освіти: стан, ефективність, завдання.
- Про поєднання навчання і досліджень під час реалізації освітньо-професійних програм «Педагогіка вищої школи» та «Психологія».
Володимир Кулішов представив членам Ради з якості проєкт плану роботи Ради на 2024-2025 н.р. При розробленні плану роботи Ради з якості на 2024-2025 н.р. акцент був зроблений на питаннях, пов’язаних із: результатами проведення акредитації освітніх програм; поєднанням навчання і досліджень під час реалізації ОПП; результатами громадського обговорення ОПП; забезпеченням якості практичної підготовки здобувачів вищої освіти; залученням представників Колегії студентського самоврядування до процедур забезпечення якості вищої освіти; результатами аналізу ринку праці і запитів роботодавців щодо затребуваності фахівців з вищою освітою; професійним розвитком науково-педагогічних працівників БІНПО; реалізацією у БІНПО права на освіту особами з особливими освітніми потребами; перспективами розвитку академічної мобільності здобувачів вищої освіти та науково-педагогічних працівників; співпрацею з роботодавцями та ключовими стейкголдерами тощо.
Гаранти освітніх програм Володимир Кулішов (ОПП «Педагогіка вищої школи») та Наталія Торба (ОПП «Психологія») представили результати проведення процедури акредитації освітніх програм для здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки та 053 Психологія у 2023/2024 н.р. та план відповідних коригувальних дій.
Із доповіддю «Наукова робота зі здобувачами вищої освіти: стан, ефективність, завдання виступила Вікторія Сидоренко, директорка БІНПО, докторка педагогічних наук, професорка. Вікторія Вікторівна звернула увагу, що науково-дослідна робота здобувачів вищої освіти є невід’ємним складником наукової діяльності Інституту і першим етапом у підготовці наукових кадрів, що забезпечує інтеграцію освіти і науки, розширення їх загального та професійного світогляду. Вікторія Вікторівна виокремила мету і завдання організації науково-дослідної роботи здобувачів освіти, охарактеризувала її напрями і форми тощо. Звернула увагу на участь у конкурсному русі студентських наукових робіт з галузей знань і спеціальностей. Особливу увагу Вікторія Вікторівна звернула на забезпечення академічної доброчесності в Інституті, зокрема політику, стандарти і процедури дотримання.
Про особливості поєднання навчання і досліджень під час реалізації освітньо-професійних програм «Педагогіка вищої школи» та «Психологія» доповіли члени проєктних груп освітніх програм – Ірина Кучеренко, докторка педагогічних наук, професорка (ОПП «Педагогіка вищої школи»), Галина Коссова-Сіліна, кандидатка педагогічних наук, доцентка (ОПП «Психологія»). Зокрема, було проаналізовано дослідницькі можливості обов’язкових та вибіркових компонентів освітніх програм та їх роль у підготовці фахівця з вищої освітою.
Щиро дякуємо членам Ради з якості та представникам студентського самоврядування за конструктивну роботу та професійну комунікацію!
Тримаємо наш переможний БІНПОвський стрій!